اعتراف ولید جنبلاط به قدرت حزب‌الله لبنان و نیاز دولت به این جنبش رئیس‌حزب سوسیالیست ترقی‏خواه لبنان هم اعتراف کرد که جنبش حزب‌الله قدرت پهپادی بالایی دارد و لبنان به قدرت دفاعی این جنبش نیاز دارد. «ولید جنبلاط» رئیس‌حزب «التقدمی الاشتراکی» (سوسیالیست ترقی‏خواه) لبنان که مواضع ضد مقاومت او را همه می‌شناسند، روز سه‌شنبه به […]

اعتراف ولید جنبلاط به قدرت حزب‌الله لبنان و نیاز دولت به این جنبش

رئیس‌حزب سوسیالیست ترقی‏خواه لبنان هم اعتراف کرد که جنبش حزب‌الله قدرت پهپادی بالایی دارد و لبنان به قدرت دفاعی این جنبش نیاز دارد.
«ولید جنبلاط» رئیس‌حزب «التقدمی الاشتراکی» (سوسیالیست ترقی‏خواه) لبنان که مواضع ضد مقاومت او را همه می‌شناسند، روز سه‌شنبه به قدرت پهپادهای جنبش حزب‌الله اذعان کرد. جنبلاط در مصاحبه با شبکه خبری «ال.بی.سی» لبنان درباره تن دادن رژیم صهیونیستی به مطالبات حزب‌الله درخصوص مرزبندی دریایی گفت: «پهپادهای حزب‌الله و نیاز اروپا به گاز، کارساز بود. لبنان به قدرت دفاعی حزب‌الله نیازمند است.» آن‌طور که فارس نوشته، وی با این ادعا که سیستم دفاعی حزب‌الله باید تحت نظارت دولت لبنان قرار داشته باشد، اذعان کرد: «حزب‌الله از رهگذر تجربه ترسیم [مرزهای دریایی] ثابت کرد که در دیپلماسی نیز مهارت دارد.» جنبلاط با بیان اینکه انکار حزب‌الله، اشتباه محاسباتی است، تصریح کرد: «نسبت به روند مرزبندی دریایی، خوشبین هستیم.»