و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین تقارن سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت نورانیت و درخشندگی مضاعفی به این روزها بخشیده است و درحالی نورعلی نور گردیده که […]

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

تقارن سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت نورانیت و درخشندگی مضاعفی به این روزها بخشیده است و درحالی نورعلی نور گردیده که صدای اسلام خواهی ملت های مسلمان در منطقه طنین افکن شده و طاغوتهای دست نشانده در کشور های اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلّت فرو می افتند و صدای خرد شدن استخوان های پوسیده لیبرالیسم شیطانی غرب به وضوح به گوش می رسد.

امروز ایران به عنوان بزرگترین تکیه گاه مستضعفان و آزادیخواهان جهان در آمده است و مردم مسلمان منطقه که یکی پس از دیگری دیکتاتورها را سرنگون می کنند در نوسازی سیاسی خود به نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی کارآمد چشم امید دوخته اند. تأثیر گذاری انقلاب عظیم اسلامی در معادلات جهانی همچنان پرقدرت ادامه دارد و انشاء الله با ایجاد تغییر و تحولات بنیادین در مطالبات جهانی بستر ساز تشکیل حکومت عدل الهی با ظهور حضرت بقیه الله (عج) شود. پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلولهای بنیادین، نظامی و … نمونه هایی از این دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند که بی شک در سایه رهبری الهی و عالمانه حضرت امام (ره) و هدایتهای داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و تأسی به مبانی اصیل اسلامی و با وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری و پند آموزی از عبرتهای عاشورایی در قلب مردم ایران به دست آمده است و با صلابت به مردم دنیا اعلام نمودکه مردم غیور ایران به رغم همه تحریم ها و تهدیدها با تلاش و عزمی راسخ راه پیشرفت و سعادت دنیوی و اخروی خود را با قدرت طی می کند.

بی شک حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت بالای سیاسی در انتخابات آتی، طرفداران مؤمن انقلاب را ا میدوارتر و دشمنان قسم خورده نظام را مأیوس تر خواهد نمود. انتخابات مجلس یک فرصت برای سرعت بخشیدن به حرکت قطار پیشرفت کشور است و مردم با بصیرت و انقلابی ایران در سایه روشنگریهای حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) چون دژی محکم وکوهی استوار در مقابل فتنه گری ها چون گذشته خواهد ایستاد و از حقوق مسلم خود در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی صیانت خواهد نمود. بر ملت ایران و بر نخبگان سیاسی و مسئولین نظام فرض است که قدر این شور و شعور بی نظیر مردم را بدانند و با ایجاد فضای وحدت و همدلی در سایه ولایت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم گام بردارند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سی و چهارمین بهار آزادی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و ملت عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمام مردم آزادۀ دنیا تبریک و تهنیت عرض می نماید و بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای راه اسلام و انقلاب درود می فرستد و با آرمانهای آنان بیعتی تازه می بندد. امید که با حضور بی نظیر در یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو برگ زرینی دیگر بر کارنامه درخشان ملت ایران افزوده گردد.

ان‌شاءالله والسلام‌علیکم و رحمهالله و برکاته

دکتر حسین روازاده
دبیر کل