جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران طی بیانیه ای حمایت خود را از جبهه متحد اصولگرایان به شرح ذیل اعلام می دارد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این فهرست به شرح زیر است: لیست ۳۰ نفره جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ۱- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد۲- دکتر غلامعلی […]

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران طی بیانیه ای حمایت خود را از جبهه متحد اصولگرایان به شرح ذیل اعلام می دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این فهرست به شرح زیر است:

لیست ۳۰ نفره جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر

۱- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد
۲- دکتر غلامعلی حداد عادل
۳- حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم
۴- دکتر احمد توکلی
۵- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی
۶- مهندس محمدرضا باهنر
۷- محمدنبی حبیبی
۸- دکتر علیرضا زاکانی

۹- دکتر علیرضا مرندی
۱۰- حسین فدایی آشیانی
۱۱- دکتر الیاس نادران
۱۲- مهندس مهرداد بذرپاش
۱۳- اسماعیل کوثری
۱۴- حسین مظفر
۱۵- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی
۱۶- دکتر مسعود میرکاظمی
۱۷- اسدالله بادامچیان
۱۸- دکتر زهره طبیب‌زاده
۱۹- دکتر الهام امین‌زاده
۲۰- دکتر زهره الهیان
۲۱- دکتر لاله افتخاری
۲۲- فاطمه رهبر
۲۳- پرویز سروری
۲۴- دکتر مجتبی رحماندوست
۲۵- ابراهیم انصاریان
۲۶- محمود فرشیدی
۲۷- علی اصغر خانی
۲۸- محمد نبی رودکی
۲۹- حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی میردامادی
۳۰- حمید فرمانی

جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان رضوی

در حوزه انتخابیه مشهد، شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان هفت نفر را برای حوزه انتخابیه مشهد وکلات واجد صلاحیت و مقبولیت دانسته است که اسامی این افراد عبارتند از: جواد آرین منش، محمد حسین زاده بحرینی، سید هاشم بنی هاشم، انسیه غفوری شعرباف، علی مولوی حقیقی، جواد کریمی قدوسی و سید امیر حسین قاضی زاده

بر این اساس، هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان رضوی، می تواند از بین هفت نفر مذکور، پنج را بعنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان معرفی نماید. همچنین استفاده از نام جبهه متحد اصولگرایان برای دو نفر دیگر نیز مجاز است.

در حوزه انتخابیه نیشابور، حسین سبحانی نیا و علی معدنی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند. در حوزه انتخابیه سبزوار نیز، آقایان علی بروغنی و محمدرضا محسنی ثانی به عنوان نامزدهای نهایی برگزیده شدند.

سید محسن امیرکلالی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار؛ احمد سجادی در حوزه انتخابیه سرخس، فریمان و رضویه؛ غلامرضا اسداللهی در حوزه انتخابیه تربت جام و تایباد و همچنین محمدعلی رضایی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه و مه ولات نیز دیگر نامزدهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان در استان خراسان رضوی هستند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا دهقانی نقندر نیز در حوزه انتخابیه چناران و طرقبه، به عنوان نماینده جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

همچنین؛ حسین محمدزاده در حوزه انتخابیه درگز، محمد رجایی باغسیاهی در حوزه انتخابیه گناباد؛ عباسعلی رستمی ثانی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، و محمد اسماعیل نیا در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان عباس رجایی و سید احمد لطفی در حوزه انتخابیه اراک و کمیجان و همچنین کاظم سپاسی آشتیانی در حوزه انتخابیه تفرش و آشتیان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان مرکزی خواهند بود.

در حوزه انتخابیه خمین ابراهیم رضایی؛ در حوزه انتخابیه شازند قاسم عزیزی و در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز علیرضا سلیمی نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان خواهند بود.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم متعاقبا نامزد خودرا م را معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان البرز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، در حوزه انتخابیه کرج، آقایان محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد نیز مفید کیایی نژاد به عنوان نامزد جبهه متحد تعیین شد.

جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، پس از بررسی های مختلف، فهرست نهایی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه های مختف انتخابیه استان آذربایجان شرقی مشخص شد.

در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو؛ خانم عشرت شائق و آقایان محمدحسین فرهنگی، محمداسماعیل سعیدی، رسول جلیل زاده، علی آجدون زاده، رحیم هم زبان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان را تشکیل می دهند.

عباس فلاحی در حوزه انتخابیه اهر و هریس؛ احمد خیری در حوزه انتخابیه بستان آباد؛ رضا رسولی شربیانی در حوزه انتخابیه سراب؛ علی علی لو در حوزه انتخابیه شبستر؛ رضا راثی در حوزه انتخابیه کلیبر و بخش هوراند؛ مهدی دواتگری در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر؛ شهروز افخمی در حوزه انتخابیه ملکان؛ غلامحسین شیری در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق و همچنین الهوردی دهقانی در حوزه انتخابیه ورزقان و خادوانا؛ دیگر نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان آذربایجان شرقی هستند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه بناب و میانه به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر

بر این اساس، عبدالکریم جمیری از حوزه انتخابیه بوشهر، سید مهدی موسوی نژاد از حوزه انتخابیه دشتستان، غلامحسین پولادی از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، موسی احمدی دیر و کنگان جم به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان بوشهر انتخاب شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان آقایان منصور حقیقت پور، مصطفی افضلی فرد و جواد صبور نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین و نیر خواهند بود.

همچنین در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، آقای احمد شجاعی؛ در حوزه انتخابیه گرمی، آقای میرقسمت موسوی و در حوزه انتخابیه مشکین شهر نیز آقای ولی ملکی نامزدهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان هستند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه پارس آباد و بیله سوار نامزدی را معرفی نمی نماید .

جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان جنوبی

بر این اساس در حوزه بیرجند و درمیان، آقای سید محمدباقر عبادی؛ در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، آقایان محمد فردوسی پور، محمدکریم عابدی و علی عبدالله زاده؛ در حوزه انتخابیه قائنات، علی قربانی و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، آقایان نظر افضلی سید محمدصادق نیرومند به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، به منضور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب؛ سه نفر را برای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و دو نفر را در حوزه نهبندان و سربیشه واجد صلاحیت و مقبولیت دانسته است.

جبهه متحد اصولگرایان استان خوزستان

بر این اساس، آقایان محمدحسین انصاری، غلامرضا شرفی و جواد سعدون زاده به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه آبادان انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه اهواز نیز آقایان ناصر سودانی، جعفر فلسفی، سید شکرخدا موسوی و  شبیب جویجری نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد خواهند بود.

در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک اقای سید هادی طباطبایی؛ در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان اقای حبیب آغاجری؛ در حوزه انتخابیه خرمشهر سید عدنان عدنانی و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان قاسم ساعدی نیز نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

اقبال محمدی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر؛ سید راضی نوری در حوزه شوش و سهراب گیلانی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند نیز دیگر نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان خوزستان هستند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوبچهار نفر را برای حوزه انتخابیه اهواز و سه نفر را در حوزه آبادان واجد صلاحیت ومقبولیت دانسته است. در حوزه های اندیمشک ،مسجد سلیمان ،لالی و بخش هفتگل ،بهبهان و دزفول نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان غربی

براین اساس در خوزه انتخابیه ارومیه آقایان ابراهیم بازیان، حسین پناهی و جواد جهانگیرزاده به عنوان نامزدهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، آقایان روح الله بیگی اینانلو و جهانبخش محبی نیا؛ در حوزه انتخابیه خوی، ایوب ایوبی؛ در حوزه انتخابیه ماکو و چالدران، محمد علیپور و در حوزه انتخابیه سلماس علی اکبر آقایی به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب؛ در حوزه اورمیه چهار نفر را حائز شرایط معرفی می کند. همچنین به دلایل فوق در حوزه های انتخابیه مهاباد، نقده، اشنویه، پیرانشهر و سردشت و بوکان نیز نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی؛ در حوزه انتخابیه ماهنشان، رضا عبدالهی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سید محمدعلی موسوی سجاسی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب  در حوزه ابهر نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان سمنان

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه شاهرود کاظم جلالی و در حوزه انتخابیه سنان علیرضا خسروی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب  نامزد خودرا در حوزه دامغان متعاقبا معرفی خواهد نمود و همچنین در حوزه انتخابیه گرمسار نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم جبهه متحد اصولگرایان  نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان

بر این اساس در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر آقای ازیر بلوچ؛ در حوزه انتخابیه خاش، نصرت آباد، میرجاوه، کورین آقای خدابخش کرد تمندانی و همچنین در حوزه انتخابیه زاهدان، آقای حسینعلی شهریاری به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب در حوزه های انتخابیه  زاهدان، ایرانشهر، سرباز و بخشهای فنوج نامزد خود را متعاقبا معرفی می نماید. همچنین در حوزه انتخابیه زابل و زهک نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم، جبهه متحد اصولگرایان نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان فارس

بر این اساس در حوزه انتخابیه شیراز آقایان سید حسین ذوالانوار، ضرغام صادقی، محمدعلی شیخی و جعفر قادری به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه آباده و بوانات، رحیم زارع؛ در حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز    محمد سقایی؛ در حوزه انتخابیه اقلید، الیاس طاهری؛ در حوزه انتخابیه جهرم، محمدرضا رضایی کوچی؛ در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، نبی الله احمدی و در حوزه انتخابیه سپیدان سید عنایت الله هاشمی نامزدهای جهه متحد استان فارس خواهند بود.

همچنین در حوزه انتخابیه فیروز آباد – قیر – کارزین و فراشبند، سید یونس موسوی سرچشمه؛ در حوزه انتخابیه کازرون، شاهین محمد صادقی؛ در حوزه انتخابیه لارستان و خنج، جمشید جعفرپور؛ در حوزه انتخابیه مرودشت و ارسنجان و پاسارگاد، علی اکبر قبادی؛ در حوزه انتخابیه لامرد و مهر، سید موسی موسوی و در حوزه انتخابیه فسا، محمدحسن دوگانی نامزدهای مورد حمایت جبهه متحداصولگرایان معرفی شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت گسترده  و نیز  رقابت مطلوب  در  حوزه سروستان و کربال و کوار نامزدی را معرفی نمی نماید. همچنین نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه نورآباد ممسنی را متعاقبا اعلام خواهد نمود.

جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان

بر این اساس، سید محمد بیاتیان در حوزه انتخابیه بیجار؛ لقمان حسینی در حوزه انتخابیه سقز و بانه؛ بدیع مرادی و سید منصور هاشمی نسب در حوزه انتخابیه سنندج و دیواندره و کامیاران؛ سید علی موسوی جم در حوزه انتخابیه قروه و همچنین مختار رشیدی در حوزه انتخابیه مریوان و سرو آباد حائز شرایط شده و به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان

بر این اساس، علیرضا منظری در حوزه انتخابیه بافت؛ موسی غضنفرآبادی در حوزه انتخابیه بم؛ بختیار مجاز در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبر آباد؛ محمد سلطانمرادی در حوزه انتخابیه رفسنجان؛ حسن رحمانی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان؛ شهباز حسن پور بیگلری در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر؛ حسین فتاحی در حوزه انتخابیه  شهر بابک؛ غلامرضا کرمی و محمدمهدی زاهدی در حوزه انتخابیه کرمان و راور و همچنین محمد رضا امیری کهنوج در حوزه انتخابیه کهنوج و منوجان به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان معرفی شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد

بر این اساس، ستار هدایتخواه در حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا و همچنین علی محمد بزرگواری در حوزه انتخابیه کهکیلویه و بهمنی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان معرفی می شود.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه گچساران نامزد خود را متعاقبا معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه

بر این اساس در حوزه انتخابیه کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، محمد کرمی راد و محمد رزم به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

همچنین محمد ابراهیم محبی در حوزه  انتخابیه سنقر؛ وحید احمدی در حوزه انتخابیه کنگاور و صحنه و هرسین؛ شهاب نادری در حوزه انتخابیه اورامانات (پاوه-جوانرود-روانسر و ثلاث)؛ و همچنین فتح الله حسینی (روح الامین) در حوزه انتخابیه قصرشیرین به عنوان نامزدهای جبهه متحد معرفی شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب  در حوزه اسلام آباد غرب نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین

بر این اساس در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج، روح الله جانی عباسپور و در حوزه انتخابیه قزوین و آبیک و البرز، آقایان سید مرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب در حوزه انتخابیه تاکستان نامزد خویش را متعاقبا اعلام خواهد نمود.

جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان

بر این اساس مرادعلی منصوری رضی  در حوزه رامیان و آزادشهر؛ رحمت الله نوروزی در حوزه انتخابیه علی آباد کتول؛ محمدجواد نظری مهر در حوزه انتخابیه کردکوی و ترکمن و بندرگز؛ سلیمان عباسی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس؛ و آقایان سید علی طاهری و عبدالحسین ناصری در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان نامزدهای جبهه تحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب در حوزه انتخابیه مینو دشت و کلاله نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، پس از بررسی های مختلف، فهرست نهایی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه های مختف انتخابیه استان مازندران مشخص شد.

بر این اساس، محمد دامادی و منصور علی زارعی در حوزه انتخابیه ساری؛ علی اکبر ناصری زاده و عابدین مومنی در حوزه انتخابیه بابل؛ مقداد نجف نژاد در حوزه انتخابیه بابلسر؛ احمد علی مقیمی در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا و گلوگاه و غلامرضا مشایخی در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه نورو محمود آباد عبدالوحید فیاضی؛ در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس عبدالغفار آل حبیب؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد کوه و جویبار قربانعلی نعمت زاده قرا و در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد کوه و جویبار سید علی ادیانی راد معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه آمل نامزدی را معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان گیلان

بر این اساس نظرعلی علیزاده، سیدعلی آقازاده دافساری و جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در حوزه رشت؛ علیرضا نعمتی در حوزه انتخابیه آستارا؛ محمد حسین قربانی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و صادق برزگر از حوزه انتخابیه بندر انزلی برگزیده شدند.

همچنین، رضا اکبر زاده در رودبار؛ خلیل بهروزی فر در فومن و شفت؛ ذبیح الله نیکفرلیالستانی در لاهیجان و سیاهکل و سیدگل آقا پورعباسی در لنگرود معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در سه حوزه انتخابیه رودسر و املش ،صومعه سرا، تالش و رضوانشهر و ماسال نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان لرستان

بر این اساس علاالدین بروجردی و بهرام بیرانوند در حوزه انتخابیه بروجرد؛ محمدرضا ملکشاهی راد و ابراهیم آقا محمدی در حوزه انتخابیه خرم آباد و ابراهیم پورحسینی در حوزه انتخابیه پلدختر و ملاوی برگزیده شدند.

همچنین، حسن ورمزیار در دورود و ازنا؛ حجت الله خدایی سوری در سلسله و دلفان؛ علی شاهرخی قبادی در کوهدشت و حجت الله رحمانی در الیگودرز معرفی شده اند.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران

بر این اساس، محمد دامادی و منصور علی زارعی در حوزه انتخابیه ساری؛ علی اکبر ناصری زاده و عابدین مومنی در حوزه انتخابیه بابل؛ مقداد نجف نژاد در حوزه انتخابیه بابلسر؛ احمد علی مقیمی در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا و گلوگاه و غلامرضا مشایخی در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه نورو محمود آباد عبدالوحید فیاضی؛ در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس عبدالغفار آل حبیب؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد کوه و جویبار قربانعلی نعمت زاده قرا و در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد کوه و جویبار سید علی ادیانی راد معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه آمل نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی

بر این اساس عباس رجایی و سید احمد لطفی در حوزه انتخابیه اراک و کمیجان و کاظم سپاسی آشتیانی در حوزه انتخابیه تفرش و آشتیان برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه خمین ابراهیم رضایی؛ در حوزه انتخابیه شازند قاسم عزیزی و در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان علیرضا سلیمی معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم متعاقبا نامزد خود را معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان هرمزگان

بر این اساس در حوزه انتخابیه بندر عباس ،قشم و ابوموسی و حاجی آباد محمد آشوری و منصور آرامی برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه میناب و رودان و جاسک سید عبد الکریم هاشمی معرفی شده است.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه بندر لنگه و بستک و گاو بندی به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان همدان

بر این اساس در حوزه انتخابیه همدان سید کاظم حجازی، امیر خجسته، ابراهیم کارخانه ای و علی اکبر نظری و در حوزه انتخابیه نهاوند حسن بهرامنیا برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه رزن محمد مهدی مفتح و در حوزه انتخابیه اسد آباد اکبر رنجبرزاده معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب چهار نفر را برای حوزه انتخابیه همدان واجد صلاحیت ومقبولیت دانسته است ضمنا در حوزه های ملایر، تویسرگان ،بهار و کبودر آهنگ نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان یزد

بر این اساس محمدصالح جوکار در حوزه انتخابیه یزد و صدوق برگزیده شد.

همچنین، در حوزه انتخابیه نفت و میبد سید جلال الدین یحیی زاده و در حوزه انتخابیه اردکان حسین کلانتری معرفی شده است.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه بافق و مهریز و ابرکوه و خاتم نامزدی را معرفی نمی نماید.