جهان بار دیگر برای سی و پنجمین سال پیاپی، مقاومت ، بصیرت و قدرت ملت ایران را به نظاره خواهد نشست. ملتی که سالها قبل با اطاعت از ولی امر و نایب امام زمان(عج)، امام خمینی(ره)، اساس حکومت حق را بنیان نهاد و امروز بعد از استقرار اساس جمهوری اسلامی، هوشمندانه با اطاعت از اوامر […]

جهان بار دیگر برای سی و پنجمین سال پیاپی، مقاومت ، بصیرت و قدرت ملت ایران را به نظاره خواهد نشست. ملتی که سالها قبل با اطاعت از ولی امر و نایب امام زمان(عج)، امام خمینی(ره)، اساس حکومت حق را بنیان نهاد و امروز بعد از استقرار اساس جمهوری اسلامی، هوشمندانه با اطاعت از اوامر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بخش دوم مأموریت تاریخی خود همانا در پی گذر از احیاء بخش سخت افزار تمدن اسلامی حال می بایست در احیاء بخش نرم افزاری این تمدن الهی یعنی عمل نمودن به سبک زندگی شیعی تحت هدایت ولایت ولی خدا قدمهای استوار را برداشت.

مأموریتی که منجر به شکل گیری تمدن عظیم اسلامی خواهد شد و قطعاً بشریت خسته از جور تمدن سرمایه سالار غرب، با جان و دل این تمدن متعالی و آرامش بخش را خواهد پذیرفت. چرا که به اذعان بزرگترین متفکرین و مراکز استراتژیک آمریکایی، شواهد افول قدرت آمریکا و ظهور قدرت ایران در سراسر دنیا نمایان شده است. چنانکه دیگر شیطان بزرگ ابرقدرت نامیده نمی شود و به برکت انقلاب اسلامی بحمدا… در این زمان هیچ ابرقدرتی بر جهان حاکم نیست و وجود خارجی ندارد!

خداوند را شاکریم که در تحریم های همه جانبه و فشارهای ناجوانمردانه بین المللی، جوانان غیور این سرزمین قله های دانش و فناوری درتمام عرصه های به انحصار درآمده قدرت های مستکبر از جمله شلیک موشکهای فوق پیشرفته ، هواپیماهای بدون سرنشین و اعزام موجود زنده به فضا را با افتخار و با تکیه بر توانایی های بومی فتح می کنند و این فرمایش مولی الموحدین را به عینه تجربه می کنند که:” العلم سلطان” ((دانش قدرت است)). همت این جوانان، اکنون نظام جمهوری اسلامی را به یکی از قدرتمند ترین حاکمیت های دنیا تبدیل کرده است. قدرتی که به فرموده امام راحل(ره) پشتیبان همه ملتهای آزادیخواه جهان از لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و … است.

ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تبریک سی و پنجمین طلوع فجر انقلاب اسلامی، در جهت دفاع پر قدرت از آرمانهای امام و شهدا و منویات مقام عظمای ولایت در راهپیمایی پر شکوه بیست و دوم بهمن حضور پر شور خواهیم داشت و از آحاد مردم و تشکلهای سیاسی دعوت می کنیم به سیل خروشان امت اسلامی در یوم ا… ۲۲ بهمن بپیوندند.

دکتر حسین روازاده

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران