بسم الله الرحمن الرحیم “قالَ کَلّا إنَّ مَعی رَبّی سَیَهدین”    سوره شعرا- آیه ۶۲ خدا با ماست. ملتی که در دهه فجر سال ۵۷ انقلاب اسلامی را با زعامت ولی فقیه زمان خویش حضرت امام خمینی(ره) و با امداد بی کران الهی برای اقامه کلمه حق و اعتلای اسلام عزیز به پیروزی رساندند، اینک در […]

بسم الله الرحمن الرحیم

“قالَ کَلّا إنَّ مَعی رَبّی سَیَهدین”    سوره شعرا- آیه ۶۲

خدا با ماست.

ملتی که در دهه فجر سال ۵۷ انقلاب اسلامی را با زعامت ولی فقیه زمان خویش حضرت امام خمینی(ره) و با امداد بی کران الهی برای اقامه کلمه حق و اعتلای اسلام عزیز به پیروزی رساندند، اینک در راه پایمردی بر آرمانهای دین خدا استقامت می­ورزند و البته که نصرت ­الهی به این ملت مخلص و خداجو بسی نزدیک­ است.

ملت ایران عزیزترین و پاک ترین جوانان خود را تقدیم راه مقاومت اسلامی می کند و خداوند به پاس این استقامت حلب را با شکوه و عزت فدائیان زینب سلام الله علیها آزاد می کند.

شکستهای مفتضحانه جهانخواران سعودی- عبری- غربی در مقابله با مقاومتهای جانانه مسلمین و شیعیان در سراسر دنیا، شروع وضعیت ناپایدار و متزلزل مبانی حکومت شیطان بزرگ با به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا، وحدت و همدلی مردم انقلابی در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در بدرقه رفیق قدیمی ایشان و صدور فتاوای شجاعانه مراجع عظام تقلید همگام با مجلس و دانشمندان در راستای احیای سلامت جامعه (در تحریم تراریخته ها)، همه نویدبخش روزهای روشن برای ملت فهیم و صبور ایران است.

این ملت با حضور و انتخاب انقلابی خود در انتخابات بهار ۹۶ نقش مؤثر و سرنوشت ساز خود را بهتر از گذشته ایفا خواهد نمود و آغازگر دوران پیشرفتهای روز افزون علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری خواهد گردید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامی داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می نماید. حضور حداکثری و هوشمندانه در عرصه انتخابات آتی موجبات عزت و پیشرفت ایران اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمانهای امام و شهدا و مقام عظمای ولایت است.

                                  جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                   دبیر کل

                                  دکتر حسین روازاده