صوت آیت الله صدیقی:  آیت الله صدیقی  ================================================================= متن سخنان آیت الله صدیقی: بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا بقیه الله دوستان عزیز خدا قوت عرض می کنم روز جمعه است، بهترین عبادت از دیدگاه ائمه ی ما صلوات الله علیهم اجمعین ابتداً ایمان به خداست، بعد هم نافع و مفید بودن برای خلق خداست. […]

صوت آیت الله صدیقی:

 آیت الله صدیقی 

=================================================================

متن سخنان آیت الله صدیقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیه الله

دوستان عزیز خدا قوت عرض می کنم

روز جمعه است، بهترین عبادت از دیدگاه ائمه ی ما صلوات الله علیهم اجمعین ابتداً ایمان به خداست، بعد هم نافع و مفید بودن برای خلق خداست. ((خَصلَتانِ لَیسَ فَوقَهُما خَصله : الإیمانُ بِاللَّهِ و نَفعُ الإخوانِ)) 

ان شاالله هم جمعتون هم فردتون هم ارتباط با خدا را باید تقویت کنید و هم پیوندتون با همدیگر و با مردم از طریق خدمت کردن و کاستن آلام مردم ان شاءاالله تعالی نمره بالایی در پیشگاه خدا و اولیا خدا و حضرت مهدی (عج) کسب بکنید و برای نظامی که به نام اسلام رقم خورده باید همه ی ما، خانوادگی، فردی، تشکلی، جمعی ان شاء الله عملمون مشوق باشد مبلغ دین باشد. امیدوارم ان شاءالله در همه فرصت هاتون موفق به اغتنام فرصت باشید و این فرصت ها را از دست ندهید همه شما را به خدا می سپاریم.

دلگرم، شاداب، امیدوار به پیش ان شاءالله