💠 توطئه ایجاد تفرقه و اختلاف بین دانشمندان علوم زیستی و متخصصین طب سنتی ، اسلامی ایرانی توسط مافیای تراریخته و تاجران حوزه سلامت. عزیزان دانشمند، متخصصین طب سنتی، اسلامی ایرانی، مراقب بازی تفرقه و اختلاف باشید. 💠 مافیای تراریخته و تاجران بیماری قصد دارند با منحرف کردن دانشمندان و متخصصین و افکار عمومی از مشکلات اصلی و […]

💠 توطئه ایجاد تفرقه و اختلاف بین دانشمندان علوم زیستی و متخصصین طب سنتی ، اسلامی ایرانی توسط مافیای تراریخته و تاجران حوزه سلامت.

عزیزان دانشمند، متخصصین طب سنتی، اسلامی ایرانی، مراقب بازی تفرقه و اختلاف باشید.

💠 مافیای تراریخته و تاجران بیماری قصد دارند با منحرف کردن دانشمندان و متخصصین و افکار عمومی از مشکلات اصلی و ریشه ای کشور در حوزه کشاورزی و سلامت، با ایجاد اختلاف بین دانشمندان رشته های مختلف پزشکی و همکاران طب سنتی به هدف اصلی خود برسند.
 
💠 ما هشدار می دهیم که هدف پشت پرده مافیای خطرناک تراریخته و تاجران سلامت این است که با تفرقه و اختلاف بین دانشمندان با طرح مسایل فرعی و حاشیه ای مانند خطرات واکسن، فلوراید و اینکه ملون و فلفل و .. تراریخته است در حالی که آنها محصولات اساسی تراریخته را وارد کشور می کنند یا قصد کشت دارند
💠 با ایجاد اختلاف بین این دو گروه مهم مانع اتحاد در مقابل این مافیای بزرگ و
طرح مشکلات اصلی کشور در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سو مدیریت ها، فسادها، نفوذ در مدیریت هلی کلان کشور، اختلال در سبک زندگی، امنیت غذایی،  سلامت و .. شوند.
💠 هشیار باشید این مافیای خطرناک‌ وقتی مشاهده کردند با اتحاد بین دانشمندان رشته های تخصصی علوم و فناوری های زیستی و متخصصین طب سنتی، اسلامی ایرانی در حوزه تراریخته سبب افزایش آگاهی مردم و نمایندگان مجلس و تصویب ممنوعیت واردات و کشت و مصرف شد و‌ کمپین های ضد محصولات تراریخته و عدم استقبال از این محصولات راه انداخته شد و جنبش ملی سبک زندگی اسلامی و ایرانی توسعه پیدا کرده و می تواند‌ منافع و اهداف شوم آنها را مختل کند.
بنابراین با هدف شکستن این‌اتحاد و ایجاد تفرقه و اختلاف بازی جدید را راه انداخته اند .
بیایید با اتحاد و همدلی این‌ نقشه خطرناک را خنثی کنیم و چون سابق به مشکلات اصلی بپردازیم  و از طرح این مسایل حاشیه ای که سبب اختلاف می شود پرهیز کنیم .

📚 منبع : proffessorkarami@