🔸 به لیست کشورها نگاه کنید کشورهای پیشرفته جهان اطریش دانمارک المان فرانسه یونان ایتالیا هلند ایرلند روسیه نروژ سویس و… کشت را ممتوع کرده اند 🔸 جالب اینکه در ردیف۳۴ رژیم صهیونیستی که در حوزه تراریخته در حد آمریاست اجازه کشت حتی یک متر تراریخته را در سرزمین های اشغالی نمی دهند؟ چرا؟ مگر بقول […]

🔸 به لیست کشورها نگاه کنید کشورهای پیشرفته جهان اطریش دانمارک المان فرانسه یونان ایتالیا هلند ایرلند روسیه نروژ سویس و… کشت را ممتوع کرده اند
🔸 جالب اینکه در ردیف۳۴ رژیم صهیونیستی که در حوزه تراریخته در حد آمریاست اجازه کشت حتی یک متر تراریخته را در سرزمین های اشغالی نمی دهند؟ چرا؟ مگر بقول شما کشت تراریخته بی خطر و کلی مزایا ندارد پس چرا این کشورهای پیشرفته ممنوع کرده اند؟
🔸 به آنان که با دروغ و فریب با عجله قصد دارند ایران را تراریخته کنند بگویید شما که تحصیل کرده مرکزی در فیلیپین هستید که توسط بنیاد راکفلر ایجاد شده؟ واقعا سواد شما بیشتر از دانشمندان این کشورهای پیشرفته است؟ اگر تراریخته سالم است پس چرا این کشورها اجازه کشت آن را نمی دهند؟چرا رژیم صهیونیستی خودش کشت نمی کند ولی تلاش دارد همه کشورهای اسلامی را تراریخته کند؟
 آیا شما به این موضوع شک نمی کنید؟ 
🔸 پس همانطور که کمیسیون کشاورزی مجلس تصویب کرد ما باید هم واردات را ممنوع کنیم هم کشت را مانند ۷ کشور دنیا مانند روسیه ولی تحقیقات را حمایت کنیم تا قطعیت موضوع روشن شود.

 

📚 منبع : proffessorkarami@