دکتر عیسی کلانتری:  متاسفانه امروز در موضوع کشاورزی از جمله فرسایش خاک، بهره وری بی رویه از آب های تجدیدپذیر و فرسایش پوشش گیاهی رتبه اول(در جهان)را دارا هستیم. 🔹آقای کلانتری اگر تا این حد از محیط زیست ،کشاورزی،منابع آبی و ظرفیت های کشور نا امید هستید چرا ۱۲سال بر مسند ریاست وزارت کشاورزی و […]

 دکتر عیسی کلانتری:
 متاسفانه امروز در موضوع کشاورزی از جمله فرسایش خاک، بهره وری بی رویه از آب های تجدیدپذیر و فرسایش پوشش گیاهی رتبه اول(در جهان)را دارا هستیم.

🔹آقای کلانتری اگر تا این حد از محیط زیست ،کشاورزی،منابع آبی و ظرفیت های کشور نا امید هستید چرا ۱۲سال بر مسند ریاست وزارت کشاورزی و اکنون ریاست سازمان محیط زیست تکیه زده اید؟
🔹آیا جز به نمایش گذاشتن چهره ای خسته ،نا امید ،بی هدف که ذره ای انگیزه برای بهبودی این خاک و بوم ندارد، وظیفه ی دیگری متوجه شما نیست؟ 
🔹آیا اکنون که با آگاهی از این ناامیدی ها تنها متولی حفاظت محیط زیست محسوب میشوید بهتر نیست به جای فاتحه خواندن برای محیط زیست،با به کار گیری مشاورانی مجرب ،راهکارهایی قابل اجرا به جامعه ارائه کرده و به ظرفیت های کشور باور داشته باشید و گامی به سوی افزایش بهره وری از ظرفیت های کشور بردارید؟
🔹چرا بر تضعیف جبهه تولید و خودکفایی و توسعه کشاورزی اصرار می ورزید و آگاهانه یا ناآگاهانه حرف های دشمن را در لفافه تکرار می کنید؟
🔹آیا فکر نمیکنید که کسب این رتبه در جهان به دلیل بحران شدید مدیریت آب و سوء مدیریت شدید منابع طبیعی کشور می باشد؟ که از قضا شما دارای طولانی ترین سابقه مدیریت در میان وزرای بخش  کشاورزی می باشید !

📚 منبع : واحد مطالعات امنیت غذایی مصاف