🔸رئیس‌کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران عرضه هرگونه برنج خارجی در فروشگاه‌های استان را قاچاق و ممنوع اعلام کرد. 🔸ربیع فلاح جلودار در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، عنوان کرد: ورود کالاهای خارجی، لطمات جدی به تولید داخلی وارد […]

🔸رئیس‌کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران عرضه هرگونه برنج خارجی در فروشگاه‌های استان را قاچاق و ممنوع اعلام کرد.
🔸ربیع فلاح جلودار در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، عنوان کرد: ورود کالاهای خارجی، لطمات جدی به تولید داخلی وارد می‌کند و باید همه با تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها جلوی قاچاق کالا به‌طور کامل گرفته شود.
🔸وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از برند خارجی امروز چالشی در سطح کشور و استان است، یاد‌آور شد: وضعیت واحدهای اینگونه در مازندران باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و در برخورد با تخلفات صنفی به صورت فعالانه و پیشگیرانه عمل شود.
🔸وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، با قوت از سوی استانداری حمایت می‌شود و نباید معطل جلسات و مصوبات بماند.
🔸رئیس‌کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با بیان اینکه عرضه هرگونه برنج خارجی در فروشگاه‌های استان قاچاق و ممنوع است، خاطرنشان کرد: با ورود هر مقدار برنج وارداتی به استان مخالفم و شدیدا در برابر این مسئله می‌ایستم.

📚 منبع : روزنامه کیهان – ۹۶/۶/۳۱