🔸 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات چایکاران گفت: در سال‌های آینده بحران چای در استان گیلان ایجاد می‌شود. 🔸ذبیح نیکفر در جلسه شورای اداری گیلان، افزود: گرچه وضعیت چای بهتر شده اما هنوز شرایط آن مطلوب نیست، تولید چای در استان گیلان همچون دهه‌های گذشته […]

🔸 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات چایکاران گفت: در سال‌های آینده بحران چای در استان گیلان ایجاد می‌شود.

🔸ذبیح نیکفر در جلسه شورای اداری گیلان، افزود: گرچه وضعیت چای بهتر شده اما هنوز شرایط آن مطلوب نیست، تولید چای در استان گیلان همچون دهه‌های گذشته رسوب می‌کند و در کارخانه‌ها انبار می‌شود.

🔸وی با اشاره به مصرف چای خارجی در ادارات دولتی، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌شود که برخی از ادارات دولتی فاکتور چای داخلی می‌گیرند اما خودشان چای خارجی مصرف می‌کنند.

🔸وی همچنین به مشکلات ایجاد شده توسط شرکت‌های سیمان‌سازی اشاره داشت و افزود: کارخانه سیمان سبز گیلان مشکلاتی را برای دیلمان و سیاهکل و رودبار ایجاد کرده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

🔸نماینده لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت به ضرورت ایجاد ارتباط ریلی بین دو استان گیلان و مازندران تاکید کرد و گفت: گیلان و مازندران مرز مشترک با یکدیگر دارند و راه‌آهن رشت- قائمشهر از نیازمندی‌های دو استان است.

📚 منبع : کیهان – ۱۳۹۶/۰۴/۲۵