🔸  نماینده ادوار مجلس با توضیح درباره درگاههای نفوذ عمیق صهیونیستهای راکفلر و مقامات کاخ سفید در برخی وزارتخانه‌ها، نسبت به «حمله مستقیم صهیونیستها به غذای مردم ایران» هشدار داد و از نمایندگان مجلس و نخبگان انقلابی خواست در موضوع «تراریخته» هشیار باشند. 🔸 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، سیاستمدار کهنه‌کار […]

🔸  نماینده ادوار مجلس با توضیح درباره درگاههای نفوذ عمیق صهیونیستهای راکفلر و مقامات کاخ سفید در برخی وزارتخانه‌ها، نسبت به «حمله مستقیم صهیونیستها به غذای مردم ایران» هشدار داد و از نمایندگان مجلس و نخبگان انقلابی خواست در موضوع «تراریخته» هشیار باشند.

🔸 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، سیاستمدار کهنه‌کار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی است. وی از مبارزان مسلمان دوران ستمشاهی است که زیر نظر شهید مظلوم بهشتی به مبارزه با رژیم گذشته پرداخت. وی بین سالهای ۵۲ تا ۵۷، پنج نوبت توسط ساواک دستگیر شد و مورد شکنجه قرار گرفت. پس از انقلاب اسلامی نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی بود و هم‌اکنون نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

🔸 وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، اسناد جدید و تکان دهنده‌ای درباره نفوذ و سلطه صهیونیستها به غذای مردم ایران از راه رهاسازی و تجاری‌‌سازی محصولات کشاورزی دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) و همچنین استمرار واردات دانه‌های روغنی تراریخته به کشور فاش کرد.

🔸 سالک با تأکید بر اینکه «اسنادی در اختیار است که نشان می‌دهد مقامات ارشد امنیتی کاخ سفید و بنیاد صهیونیستی راکفلر موضوع رهاسازی و توسعه مصرف تراریخته‌ها را توسط عوامل خود در ایران هدایت می‌کنند» خاطرنشان کرد: برخی متخصصان دستکاری ژنتیکی ایران، که از قضا افراد برجسته این جریان به شمار می‌روند، از بیش از یک دهه قبل در زمان وزارت برخی افراد برای آموزش به مراکز آموزشی راکفلر فرستاده شده‌اند و پس از آموختن فنون دستکاری ژنتیکی، برای اجرای برنامه آنان، که اشاعه محصولات تراریخته است، به ایران بازگشته‌اند.

🔸 وی اضافه کرد: متأسفانه این افراد در حدود دو دهه است که در بدنه برخی دستگاههای دولتی حضور داشته‌اند و الآن نیز به مدارج اجرایی قابل توجهی رسیده‌اند و بر حوزه تصمیم‌سازی در دستگاههای دولتی ذی‌ربط در این حوزه بسیار تأثیرگذار هستند.

🔸 وی تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات و هشدارهای رهبر فرزانه و روشن‌بین انقلاب در خصوص اهمیت توجه به بحث «نفوذ» این مقوله مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته، بگونه‌ای که صهیونیستهای شناخته شده بین‌المللی و مقامات کاخ سفید، به‌وسیله همین تصمیم‌سازان نفوذی، رسماً به ایران دعوت می‌شوند؛ برای پیش‌برد اهدافشان به ایران سفر می‌کنند؛‌ حتی از دست شخص وزیر در مراسم رسمی بالاترین جایزه را می‌گیرند؛ در مهمانسرای ویژه شخص وزیر پذیرایی می‌شوند؛ سخنرانی می‌کنند؛ از آنها تقدیر می‌شود؛ بعد هم برمی‌گردند و با جسارت می‌گویند ما مقاومت ایران در برابر امریکا را شکستیم و راه را باز کردیم.

🔸 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من بسیاری از کارهای وزیر جهادکشاورزی را واجد ارزش و تقدیر می‌دانم؛ مثلاً خودکفایی دوباره گندم به دست ایشان شایسته تقدیر است؛ اما از ایشان سؤال می‌کنم؛ «کنت مک کوئین»  فرد امنیتی کهنه‌کار کاخ سفید است؛ همکار نزدیک ۵۰ ساله و و رفیق گرمابه و گلستان «هنری کیسینجر» است؛ و از راکفلرها برای «بنیاد صهیونیستی جایزه جهانی غذا» حکم رسمی دارد و مسئول آنجاست. چرا باید پژوهشکده ذیل شما ــ که لانه زنبور همانجاست ــ در سال ۹۳ او را دعوت کند؟ این فرد چرا باید در غفلت بالاترین مقام کشاورزی کشور از دست او تابلو فرش نفیس هدیه بگیرد؟ او چه برنامه‌هایی را ذیل وزارتخانه شما انجام داده که بعد از بازگشت پایکوبی می‌کند که من مأموریتم را در تهران انجام دادم؟ 

🔸 وی ادامه داد: «مارک ون مونتاگو» که فرد ارشد دانشی راکفلرهاست، چرا در سال ۹۴ باید از دست شما با ارزشترین مدال یعنی مدال طلای کشاورزی ملی ایران را بگیرد؟ مگر این صهیونیستهای راکفلر برای کشاورزی این سرزمین چه کرده‌اند که مدال طلا به گردن آنها می‌آویزید؟

🔸 سالک متذکر شد: البته شاید لازم باشد سؤال اصلی را از آقای عیسی کلانتری بپرسیم که این مدال را طراحی کرده و با کمال تأسف بیست سال قبل دو مدال را هم به «نورمن بورلاگ» و «گوردیو خوش» اعطا کرده و در مراسم این مدال سومی هم نقش پررنگی دارد. 

🔸 وی ادامه داد: نورمن بورلاگ برجسته‌ترین صهیونیست راکفلرها در برنامه «انقلاب سبز» بوده که او را «پدر انقلاب سبز» می‌نامند. یا «گوردیو خوش» چرا باید از دست رئیس جمهور ایران و «عذار وایزمن»رئیس جمهور خبیث اسرائیل، همزمان مدال کشاورزی بگیرد؟ این آقایان به ملت بزرگ ایران توضیح دهند و بگویند اینها چه کرده‌اند که اصلاً در ایران راهشان داده‌اند تا چه رسد به تقدیم مدال ملی ایران؟

🔸 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار به وزارت جهاد‌کشاورزی ختم نمی‌شود؛ این افراد نفوذی که آن مقام کاخ سفید را دعوت کرده‌اند و در مراسم تقدیر از او اظهار خاکساری می‌کنند، از آقای نوبخت هم حکم رسمی گرفته‌اند و گلوگاه کل بودجه پژوهشی کشور را در اختیار دارند.

🔸 وی تأکید کرد: اسنادی دارم که همین افراد بودجه مملکت را به نفع جیب خودشان هدایت می‌کنند.  همین افراد در برخی پژوهشگاهها شبکه‌ای از افراد را سرکار آورده‌اند که آنها هم بعضاً‌ زیر دست راکفلر درس خوانده‌اند و منویات راکفلر را پیگیری می‌کنند؛ حاصل این شده که در این مراکز کوچکترین مخالفتی از سوی دانشمندان، تبعات سختی خواهد داشت و همه را ساکت کرده‌اند.

🔸 سالک با اشاره به اینکه «این نفوذیهایی که دستشان در دست راکفلر است، خود را انقلابی دو آتشه و دانشمندان برجسته و دلسوز انقلاب معرفی می‌کنند و ظاهرالصلاح بودنشان باعث گمراهی برخی نخبگان می‌شود» افزود: همین افراد که کلیددار بخشی از سازمان برنامه هستند بند مربوط به تراریخته را در لایحه برنامه ششم آورده‌اند کهپازل حمله مستقیم راکفلر به غذای مردم ایران این بار قانونی و کامل شود که با توجه به خباثت این صهیونیستها معلوم نیست جه بر سر نسل این کشور بیاید.

🔸 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «برخی از مراجع رسمی همین دولت و دانشمندان پیشتاز این رشته اعلام کرده‌اند که این محصولات به هیچ وجه ارزیابی نشده و حتی ارزیاب تخصصی این رشته‌ها در داخل کشور وجود ندارد»  افزود:‌ خیلی جالب است که این افراد می‌گویند این محصولات از مزرعه تا بشقاب مردم ارزیابی می‌شود، اما اسنادش محرمانه است!  همه جای دنیا مقالات علمی منتشر می‌شود؛ با ارائه این مقالات در معرض راستی‌آزمایی قرار می‌گیرد و ارتقاء علمی محققان هم وابسته به این مقالات است؛ آن وقت اینها می‌گویند محرمانه است! اگر ریگی به کفش ندارید و ارزیابیها درست است چرا منتشر نمی‌کنید چرا مسیر قانونی آن را طی نمی‌کنید؟

🔸 سالک در ادامه به نامه دکتر ظریف درباره این موضوع به رئیس جمهور وقت اشاره کرد و گفت: زمانی که وزیر محترم امور خارجه همین دولت به عنوان مذاکره کننده ارشد پروتکل کارتاهنا حضور داشته یک نامه به رئیس جمهور وقت نوشته و بر احتمال سوء استفاده‌های عجیب دشمنان ما در سرطانزایی، عقیم کردن و ایجاد مشکلات دیگر برای مردم ایران هشدار داده است. او می‌نویسد:

«این امکان وجود خواهد داشت که حتی به‌صورت سلاح مورد بهره برداری قرار گرفته و یا با استفاده از ژنهای خاصی حالات جسمی، روانی انسانها را تغییر داده و محیط زیست را به نابودی بکشانند.
فرضاً با نصب ژن عقیمی بر روی گندم، تولیدکنندگان آن قادرند نسلی از یک کشور را عقیم ساخته یا با پیوند ژنتیک ژنهای مولد اخلاق پست نظیر درنده‌خویی کوسه‌ها یا صفات رذیله خوکها بر محصولات کشاورزی می‌توانند آن را به گروهی از انسان‌های کشور هدف خود منتقل سازند.»

🔸 حالا با این بیانات دکتر ظریف، ما این محصولات را بدون ارزیابی به خورد مردم بدهیم؟ آیا در بلندمدت یا کوتاه مدت اثری بر نسل ما نخواهد گذاشت؟

🔸 وی با اشاره به اینکه «خوشبختانه مراجع بیدار تشیع باز هم پیشتاز تشخیص و اعلام منشأ اسرائیلی محصولات تراریخته شده‌اند و هشدار داده‌اند» خاطرنشان کرد: برخی مراجع عظام قم دقیقاً به منشأ اسرائیلی تراریخته‌ها اشاره کرده و بعضاً به صراحت آنها را تا حصول نتایج آزمایشات دقیق و جدی حرام دانسته‌اند؛ حتی مرکز پژوهشهای مجلس و کمیسیون کشاورزی مجلس هم برخورد کاملاً درستی با این بند کردند، اما اطلاع دقیق دارم که همان نفوذیها برای بازگرداندن این بند در کمیسیون تلفیق یا صحن مجلس، فعالیت گسترده‌ای می‌کنند تا به هر طریق مقاومت نمایندگان را در هم بشکنند.

🔸 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: موضوع فقط برنج و پنبه در برنامه ششم نیست؛ بیش از یک دهه است که روغنهای مایع تراریخته وارد کشور می‌شود و نه تنها کسی به فکر نیست و ارزیابی نمی‌شود، اصلاً در مبادی ورودی و در گمرکها تشخیص اینها وجود ندارد. چرا دستگاههای مسئول در این خصوص آنگونه که شایسته است کاری نمی‌کند؟ آیا بسیاری از موارد سرطان و بیماریهای دیگر مردم به این موضوع مرتبط هست یا نه؟ چرا یکسره می‌گویند نه؟ مگر تحقیقی کرده‌اید؟ چرا یک پژوهش جدی در این رابطه نمی‌کنند؟

🔸 وی افزود: چرا باید واردکننده‌های روغن فقط از انواع «تراریخته» به ایران وارد کنند؟ چرا باید تبلیغ آنها در تلویزیون آزاد باشد؟ چرا وقتی تحریمها به اوج خود رسید و حتی خرید دارو با مشقت فراوان همراه بود، ورود این اقلام به داخل کشور هیچ مشکلی نداشت؟ آیا نباید کمی فکر و تأمل کنیم؟

🔸 وی تأکید کرد:‌ وقتی در کشاورزی بومی خودمان ظرفیتهای معطل مانده بیشمار داریم؛ وقتی بازدهی منابع آبمان به گفته وزیر نیرو تنها ۳۳ درصد است؛  وقتی بهره‌وری برداشت در واحد سطح نصف کشورهایی در رده خودمان است؛ وقتی برداشت میانگین کشور تقریباً در تمام انواع محصولات کشاورزی، به ۲۵ درصد کشاورزانِ رکورددارمان نرسیده و با سرمایه‌گذاری اندک می‌توان این شکاف را به‌راحتی ترمیم کرد؛ چرا باید به سمت محصولات تراریخته‌ یا موارد مشکوک دیگر برویم؟ اگر آقایان دلشان به حال کشاورزی سوخته این موارد را جدی بگیرند ما هم در مجلس حمایت می‌کنیم.

🔸 سالک تصریح کرد: اینجا شاید لازم است خطر را به نخبگان گوشزد کنیم؛ آقا ما اعلام خطر می‌کنیم! علمای بزرگ، نخبگان جمهوری اسلامی، نمایندگان مجلس، نهادهای امنیتی، رسانه‌ها و همه مردم باید در برابر این توطئه هوشیار باشند. صهیونیستها یک برنامه حساب شده برای حمله مستقیم به سفره غذای مردم تدارک دیده اند که تبعاتش را فقط خدا می‌داند. مبادا در اثر تحرکات این افراد نفوذی سلامت مردم ایران مورد مخاطره قرار گیرد.

🔸 وی در نهایت خاطرنشان کرد: حضرت آقا با روشن‌بینی بارها درباره نفوذ هشدار داده‌اند. توصیه مهم و پرتکرار رهبر معظم انقلاب به مسؤولان کنونى کشور، مسئله نفوذ و خطر آن است. تقریباً در ۸ سخنرانى متوالى و بیش از ۱۰ سخنرانى با فاصله دیگر، رهبر معظم انقلاب اسلامى از نفوذ و خطر آن و آسیبهاى مختلفى که ممکن است از نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌گیرى و تصمیم‌سازى نظام ایجاد شود، سخن گفته‌اند. این میزان از تکرار و تأکید نشان از مهم بودن خطر و احتمال وقوع آن مى‌دهد. رهبر معظم انقلاب به‌صراحت متذکر مى‌شوند که دشمنان «در صدد نفوذند، در صدد رخنه کردنند؛ این رخنه از جاهاى مختلفى ممکن است باشد؛ مواظب باشید.» به نظر من مسئله تراریخته ها مصداق بارز نفوذ توسط صهیونیستهای راکفلر است. اسناد مفصل اینها در اختیار خبرگزاریها قرار گرفته تا به فضل الهی با انتشار آن و واکنش سریع نخبگان این حرکت صهیونیستها در نطفه  کور شود.

 

📚 منبع : خبرگزاری تسنیم