اولین‌ کار عیسی کلانتری پس از آمدن به سازمان محیط زیست، او قلع و قمع کردن همه منتقدین تراریخته در این سازمان و سپس جمع کردن همه سرکردگان تراریخته در سازمانی که رسالت اصلی اش حفاظت از محیط زیست است برای تراریخته کردن ایران بود؟! و بالاخره لابی تراریخته تجمع یافته در سازمان محیط زیست […]

اولین‌ کار عیسی کلانتری پس از آمدن به سازمان محیط زیست، او قلع و قمع کردن همه منتقدین تراریخته در این سازمان و سپس جمع کردن همه سرکردگان تراریخته در سازمانی که رسالت اصلی اش حفاظت از محیط زیست است برای تراریخته کردن ایران بود؟!
و بالاخره لابی تراریخته تجمع یافته در سازمان محیط زیست بدون توجه به نظرات کارشناسی اساتید دانشگاه در خطرات تراریخته برای کشاورزی، محیط زیست و سلامت مردم و بدون توجه به مخالفت ۹۰ درصد مردم (در نظر سنجی ها) با تراریخته ها چشم ها و گوش ها را بر همه واقعیات جهانی مشکلات پنبه تراریخته و مقاوم شدن آن به آفات (ورق بزنید و اسناد فاجعه پنبه تراریخته در پاکستان و هند و افریقا و..) و مخالفت با تراریخته ها بسته و همچنان که در تصویر می بینید با لجاجت و سماجتی وصف ناپذیر رسما اعلام می کنند سال اینده پنبه تراریخته را خواهند کاشت و بعد هم برنج تراریخته و بعد هم‌ حتما ذرت و سویا و کلزا تراریخته و …..
دانشمندان دلسوز کشور مرتب هشدار می دهند ولی گویا گوش شنوایی در این دولت به سخنان کارشناسان نیست.
ملت بزرگ ایران؟ نمایندگان محترم مجلس؟ وزرا؟ وزیر کشاورزی، وزیر بهداشت، سازمان های نظارتی و بازرسی و قضایی و اطلاعاتی و امنیتی؟ اسناد و مدارک عدمی ثابت می کند کشت پنبه تراریخته که همان پنبه تراریخته پاکستان است به ضرر کشاورزی، تولید ملی، امنیت غذایی و محیط زیست و ذخایر ژنتیک و سلامت مردم است.
جلو فاجعه اینک باید گرفته شود نه پس از وقوع
مردم؟ انجمن های محیط زیست؟ برخیزید
کمپین ملی راه اندازی کنید. 
سکوت نکنید که دیگر به همه ثابت شده اینها به دنبال منافع ملی نیستند و به دنبال تجارت اند و اجرای ماموریت خود.
شاهد باشید ما در حد توان گفتیم و فریاد زدیم ولی گوش شنوایی نیست.
از رییس محترم جمهور می خواهیم جلو این اقدامات خطرناک‌ را بگیرند.
ایران را تراریخته نکنید.
 

کد مطلب : A97061407

📚منبع : بنیاد ملی سبک زندگی سالم