🔹براساس پیش بینی ها، صنعت آبزی پروری ویتنام که در سال ۲۰۱۸ موفق نشد به هدفگذاری ۱۰٫۵ میلیارد دلاری خود برای صادرات ماهی و غذاهای دریایی دست یابد، امسال به این رقم دست خواهد یافت. 🔹امسال صادرات ۸٫۰۸ میلیون تن محصولات آبزی در ویتنام هدف گذاری شده است که ۴٫۳۸ میلیون تن آن را آبزی […]

🔹براساس پیش بینی ها، صنعت آبزی پروری ویتنام که در سال ۲۰۱۸ موفق نشد به هدفگذاری ۱۰٫۵ میلیارد دلاری خود برای صادرات ماهی و غذاهای دریایی دست یابد، امسال به این رقم دست خواهد یافت.
🔹امسال صادرات ۸٫۰۸ میلیون تن محصولات آبزی در ویتنام هدف گذاری شده است که ۴٫۳۸ میلیون تن آن را آبزی پروران تولید می کنند که ۵٫۶ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۸ است. همچنین ۳٫۷ میلیون تن از انواع گونه های وحشی تولید می شود که ۲٫۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

🔹پیمان تجاری اقیانوس آرام (TPP) کلید توسعه صنعت آبزی پروری ویتنام در آینده است که در اوایل ماه جاری به آن پیوست. این توافق تجارت بدون تعرفه محصولات دریایی به دیگر کشورهای عضو است که شامل بازارهای صادراتی قابل توجهی مانند استرالیا، کانادا، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند و سنگاپور و همچنین پرو، شیلی، برونئی و مالزی می شود.

 

کد مطلب : 97121110

📚منبع : واحد مطالعات امنینت غذایی مصاف