قیمت بالای انسولین در آمریکا سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در این کشور تهدید می‌کند، و شماری از شهروندان آمریکایی نیز به خاطر افزایش شدید قیمت‌ها، مجبورند از انسولین سگ برای درمان خود استفاده کنند!   پایگاه ورزشی «ای اس پی ان» به سراغ «جردن ویلیامز» مشت‌زن مسابقات «مبارزه قهرمانی نهایی» رفته، […]

قیمت بالای انسولین در آمریکا سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در این کشور تهدید می‌کند، و شماری از شهروندان آمریکایی نیز به خاطر افزایش شدید قیمت‌ها، مجبورند از انسولین سگ برای درمان خود استفاده کنند!

 

پایگاه ورزشی «ای اس پی ان» به سراغ «جردن ویلیامز» مشت‌زن مسابقات «مبارزه قهرمانی نهایی» رفته، تا سختی‌هایی که او این روزها تجربه می‌کند را به مخاطبان گزارش کند. ویلیامز در گفت‌و‌گو با این پایگاه، گفته که چطور علی‌رغم مشکلاتی که بیماری و هزینه‌های آن برای او به وجود آورده است، همچنان به ورزش حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد. وی گفت: «من از بچگی ورزشکار بوده ام و حتی زمانی که به بیماری هپاتیت نوع اول مبتلا شده‌ام، با همه مرارت‌هایی که داشتم، به ورزش ادامه داده‌ام».

ویلیامز در ادامه، از سختی‌های درمان خود می‌گوید و با این اظهاراتش، چهره واقعی آمریکا را بر‌ملا می‌کند. «ای اس پی ان» گزارش می‌کند: «ویلیامز تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارد و نمی‌تواند از پس هزینه‌های درمانی بر‌آید، به همین دلیل، ویلیامز مجبور است انسولین سگ را به خود تزریق کند». ویلیامز می‌گوید «خیلی خوش شانس» است که فهمیده می‌تواند از انسولین مخصوص سگ استفاده کند. در آمریکا قیمت انسولین معمولی ۲۳ برابر قیمت انسولین سگ است!

شاید کمتر کسی از این حقیقت آزاردهنده خبر داشته باشد که بیش از یک میلیون شهروند آمریکایی که از بیماری هپاتیت رنج می‌برند، به خاطر رشد تصاعدی هزینه‌های درمانی، مجبورند هزاران دلار بپردازند، تا فقط نمیرند!

 

کد مطلب : A98051517

📚 منبع : کیهان