📄 بیانیه وحدت آفرین و امیدبخش حضرت آیت الله #تبریزیان دامت برکاته در خصوص تفرقه افکنی عناصر معلوم الحال "أَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ" 🔅 باسمه تعالی 🔸 این رویه ی چهارصد ساله ی بدخواهان ملت ایران و امت مسلمان جهان است که با نیرنگ های بدیع جنبش های آزادی خواه و رهایی بخش […]

📄 بیانیه وحدت آفرین و امیدبخش حضرت آیت الله #تبریزیان دامت برکاته در خصوص تفرقه افکنی عناصر معلوم الحال

"أَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ"

🔅 باسمه تعالی

🔸 این رویه ی چهارصد ساله ی بدخواهان ملت ایران و امت مسلمان جهان است که با نیرنگ های بدیع جنبش های آزادی خواه و رهایی بخش در ایران و ممالک اسلامی را به انحراف کشیده و تلاش می کنند تا حرکت امت اسلامی به سمت تمدن سازی اسلامی تنها در حد یک رویا باقی بماند.

🔸 از آغاز قرن اخیر شاهد بودیم که چطور عمّال یهود در داخل و خارج با ابزار زر و زور و تزویر انحصارگری در مکاتب درمانی را به سیاست رایج کشورها تبدیل کردند و هرکجا هر صدای رسایی که عاشقانه کمر به مجاهدت و خدمت در راه اعتلای سلامت جامعه اسلامی بسته را با روش های کثیفی چون ترور شخصیتی، حذف فیزیکی و نفوذ در مراکز تصمیم سازی سرکوب می کنند.

🔸 مجاهدت های همه ی دلسوزان حوزه سلامت که هم راستا با منویات و دغدغه قلبی مقام عظمای ولایت (حفظه الله) گام بر میدارند، بالاخص تلاش های حکمای بزرگ طب ایرانی و اسلامی چون حکیم دکتر روازاده و حکیم خیراندیش در مبارزه با نابود سازی نان و نمک سفره ی این ملت رنج کشیده و شکستن خودتحریمی بزرگ، در مراجعه به مکاتب طبی که دامن ارتقای سلامت عمومی جامعه ی آینده ساز ظهور حضرت حجت (عج) را گرفته است، جای تقدیر داشته و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون این بزرگواران را خواستارم.
در پی فتنه انگیزی های رسانه ای اخیر که موجب شده برخی فرصت طلبان و بداندیشان ملت شریف ایران و امت مسلمان به انتشار شایعات و اکاذیب پیرامون ارتباط فعالان طب ایرانی و اسلامی دست بزنند ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی ضروری می دانم.

🔸 اولاً طب اسلامی به عنوان گنجینه ای تمام عیار از تعالیم اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم، متعلق به شخص یا اشخاصی خاص نبوده و ودیعه ای ست الهی به امت اخر الزمان.

🔸 ثانیاً مهاجرت ها، سفرها و حذرها و تلاش های بسیاری در طول چهل سال صورت گرفته تا این علم الهی و جریان انتشار آن در جامعه ی اسلامی از دستبرد دشمنان اسلام و ایران دور بماند و در این راه جان ها به لب آمد و طعنه های بر سینه ها نشست تا از کیان علمی اهل بیت (ع) حراست و حفاظت شود.

🔸 لذا به عنوان کمترین ِخادمان اهل بیت علیهم السلام و امت شریف مسلمان، از ملت شریف ایران استدعا دارم در حفظ این امانت الهی کوشا باشند و نگذارند دست های نامحرمان غرب گرا سیمای علوم اسلامی ناب را مخدوش و این تعالیم راستین را تحریف کنند و ان شالله به توفیق الهی در این راه تا پای جان در کنار رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای _ متّع الله المسلمین بطول بقائه الشریف _ و ملت شریف ایران، خواهیم ماند.

🔸 ثالثاً کوردلان و بدخواهانی که بر طبل تفرقه میان دلسوزان سلامت مردم می کوبند را به توبه و تقوی الهی دعوت می کنیم و هشدار می دهیم که با اراده ی الهی مبنی بر پیروزی تمدن اسلامی بر تمام اندیشه های باطل، در نیافتند که این فتنه انگیزی ها جز خاری در دنیا و آخرت نصیبی برایشان نخواهد داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی
 الاحقر عباس تبریزیان
هشتم محرم الحرام ۱۴۴۱
مشهد مقدس