شبکه خبری سی‌ان‌ان از پایگاه آمریکا در عراق (عین‌الاسد) پس از حمله موشکی ایران تصاویری را منتشر کرد که نشان‌دهنده میزان خسارت سنگین وارده موشک‌های ایران به این پایگاه است. خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد اولین رسانه‌ای است که پس از انتقام موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق رفته است. تصاویر […]

شبکه خبری سی‌ان‌ان از پایگاه آمریکا در عراق (عین‌الاسد) پس از حمله موشکی ایران تصاویری را منتشر کرد که نشان‌دهنده میزان خسارت سنگین وارده موشک‌های ایران به این پایگاه است.

خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد اولین رسانه‌ای است که پس از انتقام موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق رفته است.

سردار قاسم سلیمانی , کشور آمریکا , کشور عراق ,


تصاویر به‌وضوح نشان‌دهنده حجم گسترده خرابیهای داخل پایگاه بر اثر ضربات موشکی ایران است.

سردار قاسم سلیمانی , کشور آمریکا , کشور عراق ,

بامداد روز چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۱۳ فروند موشک بالستیک به‌سمت پایگاه ارتش آمریکا در عین‌ الاسد واقع در استان الانبار در عملیاتی با نام شهید سلیمانی و با رمز یا زهرا(ع) توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شلیک شد. 

این حمله فارغ از میزان تلفات و خسارت‌های وارده از بعد استراتژیک و راهبردی حائز اهمیت بالایی بود و نشان‌دهنده دست برتر جمهوری اسلامی در برابر آمریکا در تحولات منطقه است.

 

 

 

📚 منبع :خبرگزاری تسنیم