متن بسیار مهم از تحولات جاری و آینده کشور چه شده که همه نفوذی ها آمده اند روی آب؟!! شبکه نفوذ داخلی و برانداز خارجی، تمام مزدورانش را به صف کرده. سفیر انگلیس شخصا به خط دهی میدانی تجمع آمده، مولاوردی ورد استعفای فرمانده سپاه را می خواند، آشنا که خود در جریان همه امور […]

متن بسیار مهم از تحولات جاری و آینده کشور

چه شده که همه نفوذی ها آمده اند روی آب؟!!
شبکه نفوذ داخلی و برانداز خارجی، تمام مزدورانش را به صف کرده.
سفیر انگلیس شخصا به خط دهی میدانی تجمع آمده،
مولاوردی ورد استعفای فرمانده سپاه را می خواند،
آشنا که خود در جریان همه امور است، نظام را به پنهانکاری و دیوانسالاری نظامی متهم می کند،
محمود صادقی، خود را خونخواه کشته های آبان می خواند،
تاجزاده که هنوز پرونده خیانت هایش در شورش های ۷۸ باز است و درخواست مذاکره با داعش کرده بود، نظام را متهم به دروغ می کند،
سلحشوری چنان توییت میزند گویی مریم رجوی پشت گوشی نشسته، سلبریتی های سیاه که به افطاری ملکه رفته بودند، تک به تک توییت و پست و حضور میدانی در تجمعات!

* عجب لقمه چربی بوده!!
برخی دانشجویان باز قرار است سواری بدهند.
ترامپ هم پیام داده که «معترضان را نکشید»! یعنی کشته سازی نقشه اول شان است.

* همه مزدوران به صف شده اند تا به بهانه «هواپیمای اوکراینی» انتقام داعش و عین الاسد را از سپاه بگیرند. همه آنها که در ترور وحشیانه شهید سلیمانی لال بودند و یک کلمه از کشتار ارباب شان در ترور مرد اول امنیت ایران سخن نگفتند، حالا زبان باز کرده اند…

* اما چرا انقدر کینه های بدریه و حنینیه علنی شده؟ آن هم درست بعد از تشییع میلیونی و عجیب شهید سلیمانی در ایران و جهان؟

۱- هدف اول لشکرکشی خیابانی، #ناامنی_فرسایشی در ایران (به سبک عراق)، کشته سازی، تخریب و برهم زدن مجدد آرامش جامعه است. در وضعیت ناامنی داخلی، ترور فرماندهان و مقامات دلسوز کشور یک به یک در این بستر مهیا می شود و شرایط برای  دخالت و جنگ خارجی کاملا آماده می شود. درست مثل عراق و سوریه و..

۲- هدف بعدی شان، تحریم هوایی و موشکی ایران است. به بهانه پدافند اشتباهی. تجربه نشان داده بعد از هر لشکرکشی خیابانی از ۸۸ به بعد، یک تحریم جدید یک فشار جدید در راه است.

۳- هدف سوم، دست و پا زدن برای بقای #اسرائیل. این هدف غایی شبکه نفوذ است. جریان غربگرا با «بن بست ناکارامدی» که به عقیده من کاملا #هدفمند و #عمدی صورت گرفته، هیچ اقدام مثبتی برای کشور نداشته؛ هیچ کس نمیتواند ۵ مورد اقدام مثبت بزرگ دولت روحانی در این ۶ سال را نام ببرد. به همین دلیل، جریان اصلاحات و غربگرا به شدت در جامعه منفور شده. آنها خوب می دانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده و حتی تا میان مدت را در ایران باخته اند و برگشت شان به قدرت، بعید است. لذا تمام توان شان را برای تضعیف جمهوری اسلامی و نرسیدن به آرمان مقاومت (یعنی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل) به کار گرفته اند و تمام دست و پا زدن هایشان برای آن است که با سرنگونی جمهوری اسلامی، وعده فروپاشی و نابودی اسرائیل محقق نشود.

* اما کور خوانده اند. شهادت سردار سلیمانی، و دیگر شهدای مقاومت نشان داد هرگز نمی توانند به خیال های خام شان برسند. ایرانیان با تشییع شگفت انگیز شهید سلیمانی نشان دادند جریان غربگرا به جز وزوز مگس در ایران جایگاهی ندارد. دل های این مردم را نمی توان با جنگ رسانه ای و جنگ روانی تغییر داد. ایران، عراق و سوریه نیست. اینجا مهد تشیع و کانون مقاومت است. ایران پر از سردار سلیمانی است که ۱۴۰۰ سال است در گوشه خانه ها و در خفا و علن، انتظار حکومت اسلامی را می کشیدند و هرگز این میراث گرانبها را رها نخواهند کرد.

دکتر محمد عبدالهی

کد مطلب :Da98102201