آگاه باشید و به دیگران نیز اطلاع رسانی کنید: ترور انواع مختلفی دارد: ترور فیزیکی: مانند شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ترور ترور نرم: مانند ترور شخصیت سردار حاجی زاده ترور بیولوژیک یا بیوتروریسم: بیوتروریسم عبارتست از منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمی باهدف کشتن و یا آسیب رساندن به انسان […]

آگاه باشید و به دیگران نیز اطلاع رسانی کنید:
ترور انواع مختلفی دارد:
ترور فیزیکی: مانند شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ترور
ترور نرم: مانند ترور شخصیت سردار حاجی زاده
ترور بیولوژیک یا بیوتروریسم:

بیوتروریسم عبارتست از منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمی باهدف کشتن و یا آسیب رساندن به انسان ها و یا حیوانات و گیاهان بمنظور ایجاد رعب و وحشت در جامعه و تن دادن به خواسته های آنها.

بیوتروریسم انواع مختلفی دارد، و می تواند از طریق محیط زیست و امنیت جسمی افراد و امنیت زنجیر غذایی وکشاورزی و اقتصادی و دارویی و پزشکی به جامعه لطمه وارد کند . زمینه های پزشکی و کشاورزی امروزه از اهداف عمده بیوتروریسم محسو ب می شوند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد صهیونیست‌ها با ابزار دستکاری ژنتیک (محصولات تراریخته) در بشقاب غذای مردم حضور دارند.

با توجه به عدم واردات مستقیم محصولات غذایی ایران از اسرائیل غاصب، حضور این رژیم در بشقاب مردم ایران از راه های زیر امکان‌پذیر است:

۱- واردات بذر؛ بخش اعظم بذر کشور ما وارداتی است که واردات بذر ناسالم غیرممکن نیست.
۲- واردات مستقیم محصول؛ مانند روغن خوراکی که ۹۵ درصد آن وارداتی بوده و نقش عربستان سعودی در این موضوع بر کسی پوشیده نیست (بخش اعظم این روغنها، تراریخته است).
۳- نفوذ در مرکز تولید و تصمیم‌گیری کشور؛ اسناد مهمی در این زمینه منتشر شده است.

لذا ما از مسئولین درخواست می کنیم در تمامی فروشگاه ها، مواد غذایی تراریخته و غیر تراریخته در قفسه های جداگانه عرضه شوند.