📌 #بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت روز جمهوری اسلامی 💠 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، روز رای ملت انقلابی ایران به نظام #جمهوری_اسلامی، بیانه ای صادر کرد و به آحاد ملت این مناسبت را تبریک گفت. ↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇 📜 متن بیانیه بدین شرح […]

📌 #بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت روز جمهوری اسلامی

💠 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، روز رای ملت انقلابی ایران به نظام #جمهوری_اسلامی، بیانه ای صادر کرد و به آحاد ملت این مناسبت را تبریک گفت.

↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇

📜 متن بیانیه بدین شرح است:

🇮🇷 روز ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ شمسی، نقطه عطف و تاریخی برای ملت قهرمان و بزرگ ایران است که برای اولین بار در تاریخ ایران، مردم بر سرنوشت شان فائق آمدند و در سایه رهبری امام خمینی (ره)، توانستند یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تحولات را رقم بزنند. پس از آنکه رشادت ها و مجاهدت های ملت ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست، مردم با رای بی سابقه به نظام جمهوری اسلامی، استقرار نظامی را تثبیت کردند که زمینه ساز استقلال، پیشرفت، آزادی و سربلندی ایران شد.

🇮🇷 رویداد تاریخ ساز و رفیع استقرار نظام جمهوری اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین در حالی رقم خورد که این رفراندم در تمامی دنیا بی نظیر بود و چنین تحول مردمی تنها در قالب مردم سالاری دینی رقم خورد. تحولی که زمینه ساز سال ها پیروزی و سرافرازی ایران زمین در حوزه های مختلف شد و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی، ایران را به یکی از قدرتمندترین و مقتدرترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

🇮🇷 در دهه پنجم استقرار نظام جمهوری اسلامی، کشور با عزت و قدرتی که در چند دهه گذشته کسب کرده تمامی موانع را پشت سر گذاشته و استکبار جهانی و اذناب منطقه ای آنها، با روش های گوناگون از جمله تحریم، جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی، فتنه انگیزی، جنگ روانی و رسانه ای نتوانسته خللی در مسیر استقلال خواهی، آزادی و سربلندی ایران ایجاد کند و ملت ایران با بصیرت و روحیه انقلابی گری به رهبری امام خمینی (ره) و جانشین به حق ایشان، امام خامنه ای (مد) از همه طوفان های سهمگین عبور کرده و آینده ای روشن برای نسل های بعدی رقم بزند. اینک ملت ایران به الگوی برتر برای ملت های آزادی خواه و مستضعفین جهان تبدیل شده تا در برابر لشکر باطل استکبار جهانی، جبهه ای حق تشکیل دهند و پیروزی نهایی را نوید دهند.

🇮🇷 جامعه  اسلامی  حامیان کشاورزی  ایران به عنوان یک حزب فعال در حوزه احیای علوم و فرهنگ کشاورزی اسلامی- ایرانی و تغذیه سالم وظیفه خود می داند، تا ضمن بیعت دوباره با آرمان های نظام جمهوری اسلامی از مجاهدت ها و رشادت های اقشار مختلف ملت برای پیروزی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی تشکر کند و اعضای این جامعه از هیچ تلاشی برای تحقق گام دوم انقلاب و پایداری این راه دریغ نخواهند کرد و تا پای جان در این راه پایدار خواهند ماند.

✍🏻 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دبیر کل