📌 دوای طلایی #جوش_شیرین برای انواع عفونتها و الودگی ها ⭕️ شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که در این روزهای کرونایی از جوش شیرین برای #ضدعفونی کردن دست ها، وسایل و سطوح  و همچنین از ترکیب اون با نمک و سرکه انگور برای شستن میوه ها و سبزیجات استفاده کنید. ⭕️ اما […]

📌 دوای طلایی #جوش_شیرین برای انواع عفونتها و الودگی ها

⭕️ شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که در این روزهای کرونایی از جوش شیرین برای #ضدعفونی کردن دست ها، وسایل و سطوح  و همچنین از ترکیب اون با نمک و سرکه انگور برای شستن میوه ها و سبزیجات استفاده کنید.

⭕️ اما جالب است  بدانید علاوه بر این، جوش شیرین یک #ضدویروس و #باکتری خوب و مطمئن برای درمان چرک گلو هم هست. به شکلی که می شود با روِش درستِ بخور جوش شیرین، تا حد زیادی ریه ها رو از خطرات جدی #عفونت های حاد دور کرد. توصیه می شود در این روش به هیچ عنوان برای بخور جوش شیرین از دستگاه بخور استفاده نکنید.

↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇

⭕️ بهتر است برای بخور از کتری برقی یا  دو عدد کتری معمولی استفاده شود و در صورت استفاده از کتری معمولی از یک فرد دیگر برای تعویض کتری کمک بگیرید.برای انجام بخور جوش شیرین، یک سومِ ظرف آب بریزید و بجوشانید. بسیار باید مراقب بود که ظرف بخور، پر از آب نباشد تا با ریختن جوش شرین، باعث پاشیده شدن آب داغ به دست و صورت شما‌ شود.  در زمان بخور بهتر است از یک ملاحفه، چادر یا چادر شب استفاده شود و آن را روی سر قرار دهید تا بخارهای ایجاد شده از زیر پارچه خارج نشود.

⭕️ به محض به جوش آمدن آب داخل کتری، آن را از حرارت جدا کنید و در حالی که در زیر چادر هستید، یه قاشق مربا خوری و یا نصف قاشق غذاخوری جوش شیرین داخل ظرف برزید و به مدت دو دقیقه  بخاری که تولید می شود را عمیقاَ از بینی تنفس کنید و از دهان بیرون بدهید. این عمل را ۵ مرتبه پی در پی، در یک نوبت تکرار کنید.

⭕️ افراد سالم جهت پیشگری، باید ۷ روز پی در پی ، روزی یک مرتبه و بعد از آن هفته ای یکبار تا زمانی که اپیدمی #کرونا هست بخور را ادامه دهند و افراد بیمار هم برای رفع خشکی سینه باید همانند افراد سالم بخور بدهند اما روزهای اول و دوم حتما در دو نوبت صبح و شب این کار را تکرار کنند.

⭕️ درصورتی که حتی یکی از چند علامت بیماری کرونا را داشتید خود را بیمار تلقی کنید و دستور بخور جوش شیرین را برای خود اجرا کنید تا جای نگرانی باقی نماند. مطمئن باشید با استفاده از معجزه بخور جوش شیرین، مراجعات به بیمارستان ها کم خواهد شد.

⭕️ توصیه می شود کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند علاوه بر دستورات فوق برای تسریع در بهبودی یک قاشق چای خوری جوش شیرین خوراکی را در یک استکان یا لیوان آب حل کرده و هر ۶ ساعت میل نمایند. سعی کنید تو این روزا بیشتر مراقب خودتونو اطرافیانتون باشید.


•┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
       🌐 ravazadeh.com

✅ کانال رسمی حکیم دکتر روازاده

🆔 sapp.ir/ravazadeh

➡️ @ravazadeh

📸 lnstagram.com/dr.ravazadeh.ir