بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت عمل وحشیانه "سقط جنین" فقط در سال گذشته ۳۲برابر آمار کشته‌های کرونا در سراسر جهان منجر به مرگ شده است! به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آمار سازمان‌های جهانی، آمار مرگ‌ومیر بر اثر عوامل مختلف از دی ماه ۹۸ تا نیمه اول مهر ماه سال جاری (اوایل […]

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت عمل وحشیانه "سقط جنین" فقط در سال گذشته ۳۲برابر آمار کشته‌های کرونا در سراسر جهان منجر به مرگ شده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آمار سازمان‌های جهانی، آمار مرگ‌ومیر بر اثر عوامل مختلف از دی ماه ۹۸ تا نیمه اول مهر ماه سال جاری (اوایل اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی) به‌صورت زیر است، در این میان سقط جنین با 32 میلیون و ۶۹۱ هزار و ۱۱۴ هزار گزارش بیشترین میزان مرگ‌و‌میر دنیا را به خود اختصاص است:

کاهش جمعیت , فرزندآوری , سقط جنین , غربالگری مادران باردار ,

بر اثر کرونا: یک‌میلیون و ۴هزار و ۵۰۶ نفر
بر اثر ایدز: یک‌میلیون و ۲۵۱هزار و ۹۲۱ نفر
بر اثر مصرف الکل: یک‌میلیون و ۸۶۲هزار و ۶۰۲ نفر
بر اثر سیگار کشیدن: ۳میلیون و ۷۲۳هزار و ۵۵۸ نفر
بر اثر سرطان: ۶میلیون و ۱۱۶هزار و ۲۹۴ نفر
سقط جنین: ۳۲میلیون و ۶۹۱هزار و ۱۱۴ نفر

این آمار جهانی در حالی است که براساس آمارهای وزارت بهداشت، سالانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار سقط جنین غیرقانونی در کشورمان انجام می‌شود یعنی در کشور روزانه ۱۰۰۰ جنین توسط والدین کشته می‌شوند! که تنها حدود ۱۰ مورد آن قانونی است!

مقایسه این آمار با میزان‌ فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در کشور نیز آمار وحشتناکی را عیان می‌کند! اگر فرض کنیم به‌طور متوسط روزانه ۲۵۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست بدهند، آمار سقط جنین کشور چهار برابر این مقدار است!

"سقط جنین" در اسلام از اعمالی است که عواقب دنیوی و اخروی بسیار سنگینی برای آن تعیین شده است؛ دنیای به‌ظاهر متمدن و در واقع متوحش غرب، این عمل وحشیانه و غیرانسانی را تبلیغ و ترویج می‌کند!

در کشور اسلامی ما متولی کنترل و رسیدگی به این جنایت کیست؟! چرا این مسئله مورد توجه قوای سه‌گانه و به‌خصوص وزارت بهداشت قرار ندارد؟!