حضور پدر طب ایرانی اسلامی در سالروز عروج سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی در دانشگاه علوم و فنون نیروی هوایی شهید ستاری. حکیم دکتر حسین روازاده در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری در موضوع دشمن شناسی با طرح این سوال که چرا فقط در یک روز می‌توان حاجی شد و روز های […]

حضور پدر طب ایرانی اسلامی در سالروز عروج سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی در دانشگاه علوم و فنون نیروی هوایی شهید ستاری.

حکیم دکتر حسین روازاده در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری در موضوع دشمن شناسی با طرح این سوال که چرا فقط در یک روز می‌توان حاجی شد و روز های دیگر تمتع نداریم، گفت:

در ایام حج به اراده پروردگار شیطان به غل و رنجبر کشیده می‌شود حاجی رمی جمرات می کند که شدیدا برای جریان شیطان پرستی دردناک است و به همین دلیل سعی می کنند و تجربه این را نشان داده تا قبل از رمی جمرات (مثل واقعه منا و آتش سوزی…) به اشکال مختلف در سالیان متمادی اقدام به قتل عام حجاج بکنند، تا اندکی از شدت درد خود بکاهند، و به عبارتی سیل جمعیت سالانه حجاج به خانه خدا را جلوگیری کنند.

به همین دلیل که بعد از گذشت چند صد سال نهایتا ۲ تا ۳ میلیون هرساله به مناسک مشرف می شوند و این تعداد زائر خانه خدا در قیاس با جمعیت میلیاردی مسلمانان بسیار ناچیز است.
(در ایام اربعین حسینی کربلا بیش از ۲۵ میلیون زائر دارد)

پدر طب ایرانی و اسلامی اذعان داشت: در مورد کرونا وسیله و دستگاهی که این ویروس را از آنفلوانزا بصورت قطعی مشخص و متمایز کند، نیست و لذا تنها زمانی قاطعانه می توانیم بگوییم بیمار به کرونا مبتلا شده که درگیری ریه‌ ایجاد شود.

وی پیشنهاد کرد مردم برای مقابله و پیشگیری کرونای واقعی بخور جوش شیرین را هفته ای یکبار انجام دهند.