به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،امام جمعه بروجرد در نامه ای به مقام معظم رهبری از درمان ابتلای خود و خانواده و جمعی از مردم(بیش از هزار نفر)به ویروس کرونا با استفاده از چایی های طبیعی خبر داد. برای مطالعه متن نامه روی تصویر زیر کلیک نمایید: گزارش مختصر امام جمعه بروجرد از وضعیت کرونا به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،امام جمعه بروجرد در نامه ای به مقام معظم رهبری از درمان ابتلای خود و خانواده و جمعی از مردم(بیش از هزار نفر)به ویروس کرونا با استفاده از چایی های طبیعی خبر داد.

برای مطالعه متن نامه روی تصویر زیر کلیک نمایید:

گزارش مختصر امام جمعه بروجرد از وضعیت کرونا به محضر مقام معظم رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی):

سلام علیکم؛

اجازه می خواهم گزارشی مختصر از تعدادی از بیماران کرونایی که بدون مراجعه به بیمارستان ها و با استفاده از داروهای سنتی بهبود یافتند به محضر شریفتان تقدیم کنم تا موجب خوشحالی حضرتعالی و قابل استفاده برای مردم شریف کشورمان باشد. ولی قبل از گزارش لازم است از پزشکان و مجاهدان جبهه سلامت تقدیر و تشکر و برای شهدای سلامت از پیشگاه خدای متعال طلب رحمت و مغفرت و علو درجات نمائیم.

اینجانب با تعدادی از اعضای خانواده ام و تعداد زیادی (بیش از هزار نفر) از مرتبطین گرفتار بیماری کرونا شدیم و از همان ابتدا پیش از آن که جواب آزمایش را دریافت کنیم با مشورت و با کارشناسان طب سنتی مداوا را آغاز نمودیم. آنچه ما استفاده نمودیم دمنوش های آویشن، بادرنجبویه، کندر، عناب، شربت عسل و آبلیمو، داروی امام کاظم (علیه السلام) بخور جوش شیرین، شیرخشت و آبمیوه و… بود و از توکل بر خدای متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و دعا غافل نبودیم و همچنین فضای خانه را با دود کردن عنبر نساری و اسپند ضدعفونی می‌کردیم و الحمدلله همگی سلامت خود را به دست آوردند و اغلب جمعیت یاد شده همان هفته اول بیماری کرونا را پشت سر گذاشتند.

اگر مراکز پی سی آر (pcr) گسترش یابد و بیماران زودتر پاسخ خود را دریافت نموده و از همان ابتدا مداوای خود را آغاز نمایند مطابق با همین تجربه که ما داریم و از بیماری کرونا نترسند و آن را از بیماری معمولی بدانند تعداد فوتی ها به حداقل خواهد رسید انشاالله .

ملتمس دعای خیر حضرتعالی هستیم.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

سید علی حسینی

امام جمعه بروجرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲