دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران: نبرد ایران و دولت آمریکا ابدی است / دولت اسلامی نباید در انتظار نتایج انتخابات یک کشور غربی باشد دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان این‌که نبرد ایران و دولت آمریکا ابدی است، گفت: دولت اسلامی نباید در انتظار نتایج انتخابات یک کشور غربی باشد. به گزارش […]

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:

نبرد ایران و دولت آمریکا ابدی است / دولت اسلامی نباید در انتظار نتایج انتخابات یک کشور غربی باشد

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان این‌که نبرد ایران و دولت آمریکا ابدی است، گفت: دولت اسلامی نباید در انتظار نتایج انتخابات یک کشور غربی باشد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به بحران سیاسی بزرگ برای این کشور تبدیل شده و دموکرات ها و جمهوری¬خواهان نتوانسته اند به توافق برای پذیرش نتیجه برسند. با این حال جریان هایی در داخل ایران از پیروزی مقدماتی جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا ابراز خوشحالی کرده و از بازگشت احتمالی آمریکا به برجام استقبال گسترده کرده‌اند.

در همین زمینه حکیم دکتر حسین روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با هشدار به کسانی که فرش قرمز برای بایدن در ایران پهن کرده اند گفت: باید به حال کسانی که کشور و ظرفیت های بی حد و حصر آن را کنار گذاشته و از پیروزی بایدن ذوق زده شده اند، گریست. چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته و هر سال که می گذرد، شاهد ریزش هایی از نسل همان هایی هستیم که در صف نخست انقلاب بودند و یا شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با نماد استکبار در جهان، اولویت اصلی زندگی سیاسی آنها بود.

وی افزود: البته جای خوشبختی دارد که انقلاب سال به سال تصفیه شده و خون تازه در رگ های آن جاری می شود؛ همانگونه که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ایشان بر نسل جوان است و در بیاناتی نیز به تشکیل دولت جوان حزب اللهی در انتخابات سال آینده سفارش کرده و اینها دلایلی است که ما نباید از آنچه در حال حاضر روی می دهد ناامید شویم بلکه این خصلت و ذات یک انقلاب معنوی و دینی با هدایت رهبری فرزانه است که پویا، استوار، قدرتمند و بی نیاز از کسانی است که صف خود را از انقلاب جدا کرده اند.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اینکه چنین انقلابی هرگز نباید در دام سازش بیافتد، گفت: جایگاه انقلاب اسلامی ورای افراد، دولت ها و مجالس است هرچند تاکید بر آن است که دولت یا مجلس هرچه انقلابی تر باشد، عملکرد بسیار بهتری بر جای خواهد گذاشت. دولت ها در چند دوره اخیر بارها تلاش کرده اند که از آرمان های انقلاب عبور کرده و جای پای آمریکا را بار دیگر در ایران باز کنند. در دولت تدبیر و امید این رویه بسیار بیشتر از گذشته شده است. برجام باعث شد تا آنها به اشتباه گمان کنند که نظام جمهوری اسلامی قصد عقب نشینی و امتیاز دهی در تمامی عرصه ها را دارد ولی پس از توافق هسته ای، راه برای نفوذ و بسط غرب گرایی بسته شد. روح و ذات انقلاب اسلامی، آمریکاستیزی است و نبرد ایران و دولت استکباری آمریکا ابدی است.

حکیم دکتر روازاده اظهار داشت: ما از آشوب و بی آبرویی دولت آمریکا بسیا رخوشحال می شویم. انتخابات اخیر این کشور نشان داد که تا چه حد ایالات متحده آمریکا به سمت فروپاشی و اضمحلال پیش رفته و پایه های این نظام از چند دهه قبل در حال لرزش و در حال افول بوده است. سیاستمدارانی که برای رسیدن به قدرت دست به هر جنایت، توطئه و خیانتی می زنند. آیا چنین نظامی می تواند الگوی دیگر کشورها در زمینه مردم سالاری باشد؟

وی افزود: ذات دولت آمریکا کاملا مشخص است و مهم نیست چه کسی سکاندار هدایت آن شود. این کشور تحت سلطه صهیونیسم بین الملل و کارتل های بزرگ اقتصادی است. رئیس جمهور در این کشور، تنها اجرا کننده دستورات صهیونیسم جهانی است. دموکرات و جمهوری خواه در دشمنی با ایران یک راهبرد را دنبال می کنند و نمی توان هرگز به آنها اعتماد کرد. این در حالیست که ما علاوه بر چهار دهه ظلم و خیانت و توطئه آمریکا علیه ایران، باید انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از این شیاطین بگیریم. دولت آمریکا حتی با عذر خواهی هم نمی تواند جنایت ضدبشری اش را جبران کند و لذا انتقامی سختی در انتظارش است.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در پایان عنوان کرد: برای حکومت اسلامی زیبنده نیست که در انتظار نتایج انتخابات یک دولت غربی باشد. بایدن یا ترامپ هیچ تفاوتی ندارند. هر کدام رئیس جمهور شود، سیاست های خبیثانه آمریکا علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت. دل بستن عده ای در ایران برای به قدرت رسیدن یک دولت دموکرات در آمریکا، بسیار ساده لوحانه و نشان از ضعف و تهی مغزی آنهاست. دولت باید ظرفیت های داخلی را مورد توجه قرار دهد و دست از خسارت های محضی که به کشور وارد می کند، بردارد. به فضل الهی و هدایت و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی، از چالش های اقتصادی و معیشتی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد و در آینده نزدیک، شاهد وقوع تحولات مثبت در عرصه های سیاسی و اقتصادی خواهیم بود.