دموکرات ها همیشه برای استفاده از روش های نرم، پیچیده و اطلاعاتی بر ضد حریفشان معروف بوده اند. نمونه این فتنه های نرم استفاده هوشمندانه دموکرات ها از برخی فارسی زبانان مزدور در حوزه های نرم و اطلاعاتی امنیتی نظیر اعضای شبکه های امنیتی نایاک و پایا(تریتا پارسی، هومن مجد، سحر نوروز زاده، لیلی صرافان، […]

دموکرات ها همیشه برای استفاده از روش های نرم، پیچیده و اطلاعاتی بر ضد حریفشان معروف بوده اند.
نمونه این فتنه های نرم استفاده هوشمندانه دموکرات ها از برخی فارسی زبانان مزدور در حوزه های نرم و اطلاعاتی امنیتی نظیر اعضای شبکه های امنیتی نایاک و پایا(تریتا پارسی، هومن مجد، سحر نوروز زاده، لیلی صرافان، جیسون رضائیان و…)، فتنه۸۸ و… بوده است.
نمونه دیگر سند دست های دراز مشت های باز بود که توسط نایاک پیشنهاد شد و متاسفانه اکثر بندهای آن در کشور توسط جریان نفوذ و تحریف اجرا شده است و بخشی از شرایط امروز کشور متاثر از اجرای این سند است.
در چنین شرایطی و با روی کار آمدن بایدن جریان مومن انقلابی باید در مباحث بصیرت افزایی در حوزه های شناختی و نرم فعال شده و دستگاه های امنیتی بر روی عناصر نفوذی داخلی و خارجی با حساسیت بیشتری عمل کنند.
همچنین با توجه به تبحر جریان دموکرات بر روی انقلاب های رنگی و ایجاد فتنه با بستر فضای مجازی هرچه سریعتر باید تکلیف موضوعات مرتبط با حکمرانی سایبری-رسانه ای انقلاب اسلامی روشن شود.
قطعا جنگ با دشمن نقابدار که پنجه چدنی اش را در زیر دستکش مخملی پنهان کرده سخت تر از دشمن عیان خواهد بود.

 

سید علیرضا آل داود