حکیم دکتر روازاده در گفتگو با تسنیم مطرح کرد: اول شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه و ستاد کرونا و اعضای خانواده محترم شان واکسن کرونا را تزریق نمایند به گزارش خبرگزاری تسنیم با اعلام برخی از مراجع رسمی کشور مبنی بر واردات واکسن کرونا برای تزریق به مردم در ماه های آینده، حکیم دکتر […]

حکیم دکتر روازاده در گفتگو با تسنیم مطرح کرد:
اول شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه و ستاد کرونا و اعضای خانواده محترم شان واکسن کرونا را تزریق نمایند

به گزارش خبرگزاری تسنیم

با اعلام برخی از مراجع رسمی کشور مبنی بر واردات واکسن کرونا برای تزریق به مردم در ماه های آینده، حکیم دکتر حسین روازاده با بیان اینکه ما از واردات مواد حساس دارویی و درمانی تجربه خوبی نداریم و هنوز داغ خون های آلوده فرانسوی تازه است؛ عنوان کرد: ما نمی توانیم به کشورهای خارجی از جمله غرب در حوزه های راهبردی از جمله راهبردهای درمانی اطمینان کنیم. تجربیات سال های پس از انقلاب نشان داده که دشمن دست به هر گونه حربه ناجوانمردانه ای برای ضربه زدن به عزت و کیان کشورمان می زند.
وی افزود: رهبر عزیز انقلاب مان، بارها در بیاناتشان در زمینه بی اعتمادی به آمریکا و غرب سخنانی فرموده اند. از جمله در یکی از بیانات شان که مربوط به حوزه بهداشت و درمان نیز است؛ عنوان داشتند: «کدام عاقلی به شما (آمریکایی‌ها) اعتماد می‌کند که شما بیایید برای او دارو بیاورید؛ ممکن است داروی شما یک وسیله ای باشد برای اینکه این بیماری را بیشترگسترش بدهد. هیچ اعتباری ندارید و به شما اعتمادی نیست. ممکن است یک دارویی را شماها تجویز کنید یا دارو کشور بکنید که این ویروس را ماندگار و مانع تمام شدنش بشود.»
این پژوهشگر طب ایرانی – اسلامی در ادامه با اشاره به اخبار مرتبط به واردات واکسن کرونا و همپیمانی شرکت ها و کشورهای غربی در تولید آن؛ عنوان کذد: بنیانگذاران معاهده کواکس (تولید و توزیع همزمان واکسن کرونا در همه جهان) یهودی های صهیونیستی هستند که عملکرد خیانت هایشان بر همه آشکار است و تنها کسانی که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند، چشم بر روی تهدید های زیستی این دشمنان قسم خورده انسانیت بسته اند. امانوئل مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه، بیل گیتس؛ مدیرعامل مایکروسافت و همدستانشان در سال های اخیر دشمنی خود را با کشورهای اسلامی و مستضعف آشکارا اظهار نموده اند و حالا دلسوز ترین افراد برای توزیع عادلانه واکسن شده‌اند.
دکتر روازاده خاطر نشان کرد: مسئولین وزارت بهداشت ۹ مهرماه امسال، به این معاهده پیوسته اند و ۱۲ آذر هم اعلام کرده اند ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن از طریق کواکس پیش خرید کرده اند. حال سوال اصلی ما این است که چگونه است که ماسک، دارو، تجهیزات پزشکی، غذا و انواع تکنولوژی های زیرساختی برخلاف معاهدات بین المللی تحریم است و کمبود این موارد سالهاست که مردم ما را آزار می دهد ولی این واکسن شامل تحریم ها نشده و به سرعت برای ورودش به کشور اقدام می شود.
وی در ادامه افزود: سؤال دیگر این است که نفر اول متخصصان علمی ستاد کرونا (دکتر مینو محرز) می گوید که چون من مبتلا قبلاً به کرونا شده ام این واکسن را نخواهم زد. بسیاری از مردم در کشورمان هم به صورت ضعیف ابتلا به کرونا را در سر گذرانده اند و حتی خودشان اطلاع ندارند چرا باید خود را در معرض تزریق این واکسن قرار دهند. طبق گفته این خانم دکتر اگر زدن واکسن عارضه ای برای بهبود یافتگان کرونا دارد چرا مردم عادی باید در معرض این عارضه باشند اگر هم نه با توجه به ایمن شدن این افراد که تعداد زیادشان اطلاعی از ایمن بودن خود ندارند مقدار بسیار زیادی از این واکسن ها ممکن است به افراد ایمن زده شود و این یعنی کار عبث و بیهوده.
دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: گویا کادر درمان در اولویت دریافت این واکسن قرار گرفته اند که اگر عارضه زودرس داشته باشد خط مقدم مبارزه با این ویروس به یکباره از پا افتاده و از چرخه خدمت به بیماران خارج می شود. این یعنی فروپاشی بخش درمانی کشور. با توجه به این نکات خواسته ما مردم عادی این است که اول شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه و ستاد کرونا و اعضای خانواده محترمشان این واکسن را در معرض دید مردم و کارشناسان بی طرف تزریق نمایند و بعد از گذشت ۵ روز این واکسن وارد چرخه توزیع عمومی برای مردم بشود.
دکتر روازاده در پایان عنوان کرد: نکته قابل تذکر این است که بیم این می رود که صهیونیست بین الملل با استفاده از جریان نفوذ مستقر در برخی مراکز دولتی و سایر دستگاه ها واکسن معاهده کواکس یا دیگر واکسن های مشکوک وارداتی را با عنوان های مقدس ایرانی و نام مبارک شهدا یا به نام برکت یا ستاد اجرایی را وارد داروخانه های کشور کرده و به مردم تزریق نمایند که از همه نیروهای دلسوز نظام و مردم تقاضا داریم که هوشیاری کامل در برابر این دسیسه ها داشته باشند

منبع: خبرگزاری تسنیم