جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در رابطه با ممنوعیت واردات واکسن کرونا بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش شبکه خبری تهران نیوز،《من به همه ملت، به همه قوای انتظامی، اطمینان می‌دهم که امر دولت اسلامی، اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملکت نخواهد وارد شد… ولایت فقیه آنطور که اسلام مقرر […]

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در رابطه با ممنوعیت واردات واکسن کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز،《من به همه ملت، به همه قوای انتظامی، اطمینان می‌دهم که امر دولت اسلامی، اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملکت نخواهد وارد شد… ولایت فقیه آنطور که اسلام مقرر فرموده است و ائمه ما نصب فرموده‌اند به کسی صدمه وارد نمی‌کند، دیکتاتوری به وجود نمی‌آورد، کاری که بر خلاف مصالح مملکت است انجام نمی دهد.》 (امام خمینی(ره))

خداوند متعال را هزاران مرتبه شاکریم که نعمت ولایت فقیه را بر مردم ایران هدیه کرد و الطاف الهی در دوره ولایت امام (ره) و خامنه‌ای عزیز نصیب ملت ایران شد. تدابیر و حکمت‌های راهبردی رهبران فرزانه جمهوری اسلامی، کشور را از بزنگاه‌های سخت و توطئه‌های شوم دشمنان نجات داده و ایران را به سوی سر منزل اصلی یعنی انقلاب مهدی (عج) هدایت می‌کند.

در روزگاری که گرگ‌ها با چشمان باز و پنجه‌های تیز و برنده در کمین نابودی جهان اسلام و مسلمانان هستند، ولی فقیه زمانه، ایران را به قدرت برتر جهانی تبدیل ساخته و در برابر دشمنان سینه سپر کرده است.

بار دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیج خطرناک تاریخی توطئه صهیونیسم جهانی برای به بردگی کشاندن بشر، سکان هدایت را در دست گرفتند و با تدبیری بی نظیر ورود واکسن انگلیسی و آمریکایی کرونا را ممنوع اعلام کردند. با این تدبیر، رهبر عزیز و حکیم انقلاب توطئه صهیونیسم بین الملل را خنثی کردند. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران، مقام معظم رهبری اختیارات تام و کمالی را به ستاد ملی مقابله با کرونا دادند و خود ایشان نیز تمامی دستورات و پروتکل‌های اعلامی را رعایت فرمودند. حتی در حالیکه برخی از دوستداران ایشان انتقاداتی به تصمیمات ستاد داشتند، ایشان این تصمیمات را فصل الخطاب اعلام می‌داشتند.

مقوله واکسن کرونا و واردات آن، نگرانی‌های بسیاری در باب ماهیت واکسن و خطرات استراتژیک برای سلامت جامعه ایجاد کرده بود. کشورهای غربی در اوج شیوع کرونا در ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای در حوزه غذا و دارو اعمال کردند و مانع از خرید تجهیزات پزشکی از سوی دولت ایران شدند. براساس گفته مسئولان وزارت بهداشت، آمریکا تمامی راه‌های خرید دارو را برای کشورمان مسدود کرده است. در این شرایط هدیه هزاران واکسن کرونای شرکت فایزر به ایران، تردیدهای جدی ایجاد کرد که آمریکا چگونه اجازه ورود دارو به ایران را نمی‌دهد ولی برای واکسن دست و دل باز شده است. در همان زمان دولت ایران اجازه خرید ارزی واکسن کرونا از شرکت‌های غربی را نیز پیدا کرد!! هر آدم عاقلی به این اقدام غرب با دیده شک و تردید نگاه می‌کند. همزمان با ممنوعیت ورود و خرید دارو، واکسن کرونای کواکس و فایزر به ایران بلامانع است!! عجیب است!

به هر روی، رهبر فرزانه انقلاب مانع از اجرایی شدن نقشه و توطئه غرب و صهیونیسم و نفوذی‌های داخلی آن شدند. پس از اعلام این ممنوعیت، جیغ‌هایی به آسمان بلند شد که چرا بدون کار کارشناسی و علمی، مردم ایران از واکسن کرونا محروم شده اند. اولا ایشان ورود واکسن از مابقی کشورها را بلامانع دانستند. ثانیا ایران در حال ساخت واکسن کرونا است و ثالثا و از همه مهمتر دانشمندان و حکمای ایرانی توانسته اند راه‌های درمان و پیشگیری از کرونا را کشف و بسیاری را درمان کنند. باید بر دهان کسانی که در برابر حکمت راهبردی حضرت آقا، قد علم کرده‌اند و در پوستین سخنان علمی برای واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی مقاومت می کنند، کوبید و مانع از جولان این شیادان و نفوذی‌ها در فضای سلامت و درمان کشور شد. سال‌هاست نفوذی‌ها در ساختارهای مهم تصمیم گیر کشور همچون موریانه پایه‌های اتکا به نفس، استقلال و خودکفایی نظام جمهوری اسلامی را جویده‌اند و مانع از اجرایی شدن سیاست‌های کلان و راهبردی نظام می‌شوند. خوشبختانه در چند ماه گذشته برخی از این مسئولان بی کفایت از وزارت بهداشت اخراج شدند که شیوع گسترده کرونا در ایران و مرگ هزارن نفر حاصل سیاست‌های غلط آن‌ها بود. ولی با این وجود هستند کسانی در بدنه این وزارت خانه که سعی می‌کنند حتی در برابر وزیر بهداشت نیز مخالفت کنند و در انجام وظایف وی اخلال ایجاد کنند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن حمایت از ممنوعیت واردات واکسن کرونا از انگلیس، آمریکا و فرانسه اعلام می‌دارد که همواره پشتیبان ولایت فقیه است و خواهد بود و نیک یقین داریم با تدابیر رهبر عزیز انقلاب، ویروس منحوس کرونا از کشورمان رخت برخواهد بست و تجربیات و دستاوردهای دانشمندان و حکمای کشور در یک سال گذشته در بزنگاه‌های دیگر به عنوان یک گنجینه گرانقیمت باقی خواهد ماند. همچنین از دکتر سعید نمکی؛ وزیر محترم بهداشت که جانانه و مخلصانه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و فرامین ایشان را به خوبی اجرایی کردند، کمال تشکر را داریم و امیدواریم در این مسیر استوار باشند.

منبع: تهران نیوز