خبرهایی که از سوریه می‌آمد بسیار ناگوار بود و نشان می‌داد که طرحی عظیم و بسیار حساب شده در منطقه در حال رخ دادن است و گروه‌های بزرگی از معارضین ارتش آزاد سوریه ، داعش ، جبهه النصره ، گروه‌های سلفی ، چچنی ، ازبکی تا ایغورهای چینی و نیروهای مهاجر اروپایی و استرالیایی همه […]

خبرهایی که از سوریه می‌آمد بسیار ناگوار بود و نشان می‌داد که طرحی عظیم و بسیار حساب شده در منطقه در حال رخ دادن است

و گروه‌های بزرگی از معارضین ارتش آزاد سوریه ، داعش ، جبهه النصره ، گروه‌های سلفی ، چچنی ، ازبکی تا ایغورهای چینی و نیروهای مهاجر اروپایی و استرالیایی همه در این عملیات و طرح بزرگ حضور دارند.

طرح استکبار در حال موفقیت کامل بود و آنها توانسته بودند با ایجاد رعب و وحشت و همچنین خریدن بسیاری از افراد کلیدی در ارتش و دستگاه‌های دولتی سوریه تا ۵ کیلومتری کاخ ریاست جمهوری اسد در دمشق را به اشغال خود درآورند.

  جلسه‌ای اضطراری در تهران در دفتر مقام معظم رهبری گرفته می‌شود که اعضای جلسه عبارت بوده است:

 فرمانده کل سپاه – فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی   – سید حسن نصرالله – حاج قاسم سلیمانی – ریاست ستاد مشترک ارتش سوریه

 در این جلسه ضمن تشریح وضعیت سوریه نظرات کارشناسی افراد بیان می‌شود ،  تقریبا همه افراد متفق القول قبول می‌کنند که کار حکومت سوریه تمام است و باید جبهه مقاومت خط دفاعی در کوه های القلمون لبنان و کوه‌های لاذقیه سوریه ایجاد نمایند تا این مناطق از دست نرود.

رهبر معظم انقلاب پس از شنیدن نظرات اعضاء اظهار می‌دارند که :

اولا  بشار اسد سقوط نخواهد کرد.

دوم  این یک طرح بزرگ برای تجزیه منطقه خواهد بود و بعد از سوریه نوبت لبنان و سپس عراق و بعد از آن ایران خواهد بود.

لذا باید با تمام توان جلو این طرح مخوف استراتژیک که توسط آمریکا هدایت می‌شود را گرفت و نگذاشت موفق شود

 سردار سرفراز سلیمانی پس از این جلسه فرماندهی میدان در سه منطقه عراق – سوریه – لبنان را بدست می‌گیرد وبا تشکیل گروه‌های مردمی و حشدالشعبی به جنگ با این اژدهای جرار می‌رود

پس از شکست تقریبی داعش و گروه‌های همسوی آنها در عراق و سوریه و لبنان بود که قاسم سلیمانی برای یکسره کردن کار این دژخیمان انسانیت در جلسه‌ای با پوتین او را قانع می‌کند

که با توجه به برخی مناطق تکفیر نشین روسیه در صورت پیروزی اینها در سوریه و عراق گام بعدی آنها روسیه و مناطق چچن و اینگوش خواهد بود.

پوتین با اذعان به این مسئله و آگاهی از اینکه هرگاه ایران از متحدان خود حمایت کند آمریکا عقب نشینی خواهد نمود.

ناوگان هوایی خود را به سوریه اعزام نمود وحمایت هوایی خود را از جبهه مقاومت آغاز کرد.

نقش این ناوگان عظیم در جنگ سوریه بسیار با اهمیت بود ،  روزانه نزدیک به ۲۰۰ فروند پرواز جنگنده و هلیکوپترهای روسیه ، مراکز و مناطق داعش و تکفیری ها  را بمباران سنگین می‌نمود.

امروز که ترامپ اقرار می‌کند آمریکا در منطقه خاورمیانه ۸ هزار میلیارد دلار هزینه کرده است ولی هیچگونه دستاوردی را بدست نیاورده است.

ناشی از شکست آنها در تجزیه کشورهای منطقه غرب آسیا بوده است و حاکم نمودن تکفیرها و داعشی ها بر احوال این مردمان بوده است.

سلیمانی عزیز مرد میدانی بود که با هزینه ۳۰ میلیارد دلاری توانست ۸ هزار میلیارد دلار هزینه آمریکا را از بین ببرد و برای دهها و یا شاید صدها سال تاریخ منطقه خاورمیانه را عوض نماید.

واین داغی بود بسیار بزرگ بر دل آمریکا و عوامل داخلیش در منطقه

خداوند روح بلند سردار بزرگ ایران زمین و شهدای عزیز  ولی غریب حرم را ،  با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) محشور بدارد.

 انشاالله
 والعاقبه للمتقین