⁉️ نماینده ای که در انگلیس و آمریکا تربیت شده در ایران به دنبال چیست؟ 💢 نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران استوارنامه خود را تقدیم جواد #ظریف وزیر امور خارجه کرد. ↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇 💢 سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت پس از ارائه استوارنامه خود به محمد جواد ظریف، وزیر […]

⁉️ نماینده ای که در انگلیس و آمریکا تربیت شده در ایران به دنبال چیست؟

💢 نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران استوارنامه خود را تقدیم جواد #ظریف وزیر امور خارجه کرد.

↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇

💢 سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت پس از ارائه استوارنامه خود به محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رسماً  نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران شد.

💢 سید جعفر حسین در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ به عنوان نماینده کشوری سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

💢 وی پیش از انتصاب به عنوان نماینده کشوری ایران، از ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ رئیس دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت بوده است.

💢 همچنین به عنوان نماینده سازمان جهانی بهداشت در لیبی (شهریور ۱۳۹۴ – تیر ۱۳۹۸) و سرپرست دفتر نمایندگی این سازمان در تونس (اردیبهشت ۱۳۹۵ – بهمن ۱۳۹۶) خدمت کرده است.

💢 در طی این دوره، وی به مدت شش ماه سمت هماهنگ‌ کننده مقیم؛ بشردوستانه را نیز عهده‌دار بود.  

💢 پیش از پیوستن به دفتر لیبی، حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در عراق بود (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴) و برای مدتی نیز همزمان کشور سوریه را پوشش می‌داد.

💢 وی از سال ۱۳۸۲ سمت مشاور در قسمت ارتقای سلامت در حوزه خشونت، جراحت و معلولیت را در دفتر منطقه مدیترانه شرقی بر عهده داشت.

💢 وی دارای مدرک دکترای بهداشت عمومی از دانشگاه بلفورد در ایالات متحده آمریکا، مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بیمارستان و خدمات بهداشتی از دانشگاه لیدز، انگلستان، و مدرک پزشکی از دانشگاه پیشاور پاکستان است. 

✍ منبع : فارس

📃 پ. ن: سازمان بهداشت جهانی در کشورهای مسلمان و به ویژه ایران در حال پیاده سازی طرح های خطرناک از جمله در حوزه جمعیت است. 

🔹 این نماینده یا هر نماینده ای از سوی این سازمان قرار نیست به کشور ایران کمکی بکند بلکه مجری هماهنگ کننده با نفوذی های این سازمان در برخی از وزارتخانه ها و نهادها برای جلوگیری از پیشرفت علمی و پزشکی کشور است. 

⁉️ اینهمه در زمینه تحریم دارو و … دولتی ها گلایه کردند، خب این نماینده سازمان بهداشت جهانی چه گلی به سر آنها زد؟

⁉️ اساسا چرا سازمان بهداشت جهانی باید در کشورها نماینده داشته باشد؟ سازمان بهداشت جهانی تحت سلطه و نفوذ چه محافل و خانواده های یهودی و صهیونیستی است؟ و …