رئیسی؛ سخنگوی ستاد کرونا: برای رها شدن از همه‌گیری ویروس #کرونا، صرفاً ایمن‌سازی درصدی از یک یا چند کشور کافی نیست و طبق گفته‌ی WHO تا زمانی که همه‌ی مردم دنیا واکسینه نشوند نباید ماسک‌ها را برداریم! ✍متأسفانه عناصر دولت لیبرال، جز ترجمه‌ی تجویزات ناممکن و محال سازمان WHO حرف دیگری برایمان ندارند؛ سازمانی که […]

رئیسی؛ سخنگوی ستاد کرونا: برای رها شدن از همه‌گیری ویروس #کرونا، صرفاً ایمن‌سازی درصدی از یک یا چند کشور کافی نیست و طبق گفته‌ی WHO تا زمانی که همه‌ی مردم دنیا واکسینه نشوند نباید ماسک‌ها را برداریم!

✍متأسفانه عناصر دولت لیبرال، جز ترجمه‌ی تجویزات ناممکن و محال سازمان WHO حرف دیگری برایمان ندارند؛ سازمانی که مکارانه بحران #سقوط_جمعیتی را برای کشورمان رقم زد؛ سازمانی که تحت تسلط راکفلرهای یهودی، از طریق کروناهراسی و تجویزات مغشوش کرونایی بسترساز ایجاد نظم نوین جهانی است!

✍آقای رئیسی لطفا بفرمائید که چطور چین با ۱/۵ میلیارد جمعیت، بیش از یکسال است تمام محدودیت‌ها ازجمله ماسک را لغو کرده و تلفات خود را به حدود صفر رسانده؟ چطور است که ۶۰۰میلیون چینی مصادف با تعطیلات ملی در مهر۱۳۹۹ به سفرهای توریستی رفته‌اند و ۱۹میلیون توریست به ووهان؟ چطور است که در تیر۱۴۰۰ جشن یکصدسالگی تاسیس حزب کمونیست با حضور ۷۵ هزار نفر بدون هرگونه پروتکلی اجرا شد؟ یک جای کار نمی‌لنگد؟