🟣 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌برنامه‌گی‌ها و مخفی‌کاری‌ها، همه نشات گرفته از سوءمدیریت در بدنه #وزارت_بهداشت است، گفت: 🟣 مسئولیت‌پذیری در وزارت بهداشت واقعاً ضعیف است و ندانم‌کاری‌های بسیاری انجام می‌شود که آسیب‌زا است. 🔰 اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: وزارت […]

🟣 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌برنامه‌گی‌ها و مخفی‌کاری‌ها، همه نشات گرفته از سوءمدیریت در بدنه #وزارت_بهداشت است، گفت:

🟣 مسئولیت‌پذیری در وزارت بهداشت واقعاً ضعیف است و ندانم‌کاری‌های بسیاری انجام می‌شود که آسیب‌زا است.

🔰 اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: وزارت بهداشت نباید کار خوب تولید واکسن و اتفاقات خوبی که در ساخت آن در داخل کشور افتاده را با برنامه‌ریزی غلط تضعیف کند؛ این مورد هم در سخنان مقام معظم رهبری اشاره شده هم در مجلس روی آن تاکید شده است.

🟣 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌برنامگی در تزریق واکسن و ازدحام‌ شدید در برخی مراکز تزریق واکسن تصریح کرد:

🟣 زمان دادن و وقت دادن‌های بی‌برنامه و بدون اطلاع‌رسانی برای افرادی که دوز اول واکسن کرونا را زده‌اند و در انتظار تزریق دوز دوم هستند، همه نشات گرفته از سوءمدیریت در بدنه وزارت بهداشت است.

🟣 وی افزود: با این همه هزینه‌ای که شده و ارزی که برای واردات واکسن تخصیص داده شده، چه ایرادی دارد که به افراد اطلاع‌رسانی شود تا تنش و دغدغه‌های مردم و خانواده‌ها را کاهش دهد.

🟣 شاکری با انتقاد از اینکه مسئولان حاضر نیستند با مردم صحبت کنند و حاضر به اطلاع‌رسانی صحیح و جامع نیستند، متذکر شد: برخی مسئولان چه در آمار کرونا چه در بقیه موارد، گاهی آنقدر مخفی‌کاری می‌کنند تا تنشی ایجاد شود و بعد آنجا زبان باز می‌کنند و بقیه باید این کم‌کاری را جبران کنند.

🟣 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علیرغم زحمات زیادی که کشیده می‌شود اما مسئولیت‌پذیری در وزارت بهداشت واقعاً ضعیف است و ندانم‌کاری‌های بسیاری انجام می‌شود که آسیب‌زا است.

🟣 وی یادآور شد: موضوعات مهم و اساسی بسیاری وجود دارد که از سوی مسئولان با تعلل و عدم برنامه‌ریزی و به عبارتی با سوءمدیریت مواجه است چنانچه اکنون مشخص نیست برنامه بازگشایی مدارس و دانشگاهها به چه منوال است!

🟣 شاکری ادامه داد: خانواده‌ها با دغدغه بسیاری مواجه هستند اما مشخص نیست مسئولان کی قرار است این موارد را در اولویت قرار دهند و این مسائل را حل کنند.

🟣 وی با بیان اینکه در موضوع مدارس و دانشگاهها مردم تا آخرین لحظه در فشار و استرس قرار دارند تا مسئولان محترم تصمیم بگیرند، گفت: همه این مسائل به سوءمدیریت وزارت بهداشت و وزارت‌های مرتبط با هر موضوع مانند وزارت علوم و آموزش و پرورش برمیگردد.

🟣 شاکری ادامه داد: به معاون آموزشی وزارت علوم گفتم مگر شما الزامات دانشگاهی را نمی‌دانید؟ برنامه مهرماهتان چیست، چرا اعلام نمی‌کنید؟ چرا گذاشتید برای روز آخر و ساعت آخر بعد می‌گوئید دلالان کشور را می‌گردانند و واسطه‌ها جیب‌هایشان را پر می‌کنند؟ همه به همین سومدیریت‌ها باز می‌گردد.

🟣 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا دانشگاهی که ویژگی اصلیش باید برنامه‌ریزی باشد و یک ماه دیگر تا آغاز مهر ماه مانده، هنوز بلاتکلیف تصمیم مسئولان است!

🟣 وی ابراز کرد: مسئولان وزارت بهداشت قدرتمندانه در صدا و سیما از برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خصوصا در حوزه آموزش و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نمی‌گویند بعد به آشوبگران اعتراض می‌کنند در حالیکه آشوبگران از همین فقدان اطلاعاتی و مخفی‌کاری‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

🟣 شاکری ابراز کرد: مشکل اصلی ما با ستاد کرونا و وزارت بهداشت همین مخفی‌کاری‌ها در عدم اعلام اطلاعات و عدم اطلاع‌رسانی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌ها و گفتگو نکردن با مردم است؛

🟣 ستاد کرونا و وزارت بهداشت هر برنامه‌ای دارند باید درست، زودتر و به‌موقع به مردم اطلاع بدهند.