🟣 دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی در نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی: 🟣 نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با سخنرانی حکیم دکتر روزاده؛ دبیرکل و برخی از دبیران جامعه برگزار شد. 🔰 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی […]

🟣 دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی در نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی:

🟣 نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با سخنرانی حکیم دکتر روزاده؛ دبیرکل و برخی از دبیران جامعه برگزار شد.

🔰 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با سخنرانی حکیم دکتر روزاده؛ دبیرکل و برخی از دبیران جامعه برگزار شد. 

🟣 در این نشست موضوغاتی چون تعامل گسترده و سازنده جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با دولت سیزدهم، راهکارهای گسترش فعالیت‌های حزب از منظر کمی و کیفی و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

🟣 دبیرکل محترم جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تقدیر و تشکر از حضور دبیران عنوان کرد: در نظر داریم مرکزی را جهت انتقال تجربیات کشاورزی به ایجاد کنیم که در آنجا می‌توان از تجربیات علمی دبیران جامعه بهره برد. 

🟣 وی با تقدیر از زحمات اعضای جامعه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورا در جهت آگاهی بخشی و تلاش برای مشارکت حداکثری گفت: دبیران باید الگوی تمام عیار جامعه باشند لذا می بایست در بحث دشمن شناسی دینی و مقابله با نفوذ در تمامی ارکان و بخش ها بسیار فعال و پویا عمل کنند.

🟣 به عنوان مثال امروزه از واژه نهاده های دامی استفاده می شود که واژه‌ای نامانوسی در ادبیات کشاورزی است در حالی که در گذشته از واژگان بومی استفاده می شد. 

🟣 حکیم دکتر روازاده نکاتی را نیز درباره روش های کشاورزی و استفاده از الگوهای بومی متناسب با شرایط آب و هوا، یادآور شد: هزاران سال است که در سرزمین ایران کشاورزی در مناطق مختلف و با روش های مختص با آن منطقه، انجام شده

🟣 ولی شاهد هستیم که برخی به بهانه کمبود آب یا اینکه ایران سرزمین خشک است، قصد دارند تا کشاورزی را تعطیل کنند و واردات محصولات کشاورزی و متاسفانه تراریخته را در اولویت قرار دهند.

🟣 باید عرض کنم که نه تنها با استفاده از روش های آزموده شده توسط اجدادمان به ویژه در موضوعاتی چون آبیاری، تولید انواع کود و کاشت نهال ها و استفاده از بذرهای بومی و … تولیدات برای جمعیت چندصد میلیونی کفایت خواهد کرد بلکه می توان صادرات گسترده ای در حوزه کشاورزی و دام و طیور داشته باشیم. 

🟣 وی در پایان عنوان کرد: باید در جذب و آموزش نیروها و دبیران تلاش مضاعف کرد و در دولت جدید به معنای واقعی کلمه شاهد تشکیل اولین دولت اسلامی خواهیم بود که این نیز نوید بخش تشکیل تمدن اسلامی خواهد بود.

🟣 مردم ایران از برکات دولت اسلامی برخوردار خواهند شد و جهانیان از دستاوردهای نظام اسلامی در دوره جدید شگفت زده خواهند شد. 

🟣 همچنین در این جلسه درباره تولید کودهای طبیعی، راه اندازی فروشگاه مواد غذایی طبیعی و مجموعه های دانش بنیان گیاهان دارویی، اشتغال زایی، ارتباط مستمر میان جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با مردم، ترویج نحوه درست کاشت نهال در باغات شهرستان،

🟣 ترویج توصیه‌های معماری سالم و نوع خانه سازی اسلامی،برگزاری جشنواره های مختلف با موضوع احیای سنت‌های مرتبط با تغذیه و سلامت، احداث بانک بذر و آموزش سبک زندگی برای ارگان های انقلابی شهرستان، اشاعه فرهنگ صحیح مقابله با بیماریها منجمله بیماری کرونا، ارتباط مستمر با دامدارن و کشاورزان و … نکاتی از سوی دبیران مطرح شد.