🔰 سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون کرونا، که مورد توجه قرار نگرفت! ☑️ آقا فرمودند این «ویروس متقلب»! ☑️ آقا فرمودند «کرونا رو بزرگنمایی نکنید»! ☑️ آقا فرمودند «زودتر کلک این ویروس منحوس کنده میشود»! ☑️ آقا فرمودند «این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است»! ☑️ آقا فرمودند «مسئله […]

🔰 سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون کرونا، که مورد توجه قرار نگرفت!

☑️ آقا فرمودند این «ویروس متقلب»!

☑️ آقا فرمودند «کرونا رو بزرگنمایی نکنید»!

☑️ آقا فرمودند «زودتر کلک این ویروس منحوس کنده میشود»!

☑️ آقا فرمودند «این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است»!

☑️ آقا فرمودند «مسئله کرونا را خیلی بزرگ هم نکنیم، این مسئله مدتی نه چندان طولانی برای کشور وجود خواهد داشت و سپس رخت برمی‌بندد»!

☑️ آقا فرمودند «همانگونه که نقش سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروسها بسیار مهم است،… می‌تواند در مقابل ویروسهای طبیعی و ویروسهای دست‌ساز… مختلف محافظت کند.»!

☑️ آقا فرمودند «با تقویت سیستم ایمنی کرونا تمام می‌شود»!

☑️ آقا فرمودند «توصیه‌ام این است که بررسی این مورد را به کسانی بدهید که اهمّیّت حضور دعا و توسّل و مسائل معنوی را به معنای واقعی کلمه درک کرده باشند، اینها بررسی کنند مسئله را و تصمیم‌گیری کنند»

☑️ آقا فرمودند: «این اقدام(ایجاد قرارگاه) با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد(کرونا) را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید»!

☑️ آقا فرمودند «من امیدوارم…جوانهای ما بتوانند واقعاً این ویروس را هر چه زودتر بشناسند و…، داروی درمان‌کننده‌ی بیماری را به دست بیاورند»!

☑️ آقا فرمودند «شما آمریکایی ها متهم به این هستید که این ویروس را خودتان تولید کردید…با این اتهام کدام عاقلی اعتماد می کند شما دارو بیاورید، شاید داروی شما وسیله ای برای گسترش بیشتر این بیماری باشد، ممکن است دارویی را وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند.

☑️ اگر این تهمت درست باشد و شما بوجود آورده باشید که اینکارها از شما برمی آید یا اگر کسی را به عنوان درمان کننده بفرستید ممکن است بخواهد اثر عملی سمی که تولید کرده است را از نزدیک ببینید. که گفته می‌شود بخشی از این سم برای ایران تولید شده است. بنابراین این چیزی نیست که کسی از ملت ایران قبول کند»!
و…