▪️ «سعد الجبری» معاون ولی‌عهد پیشین سعودی و مشاور امنیت ملی او در وزارت کشور فاش کرد بن‌سلمان قبل از آن‌ که پدرش تاجگذاری کند، به‌دنبال قتل ملک عبدالله پادشاه وقت عربستان سعودی بوده است. ▪️ الجبری به «سی‌بی اس نیوز» گفت: بن‌سلمان گفت می‌خواهم ملک عبدالله را ترور کنم. یک حلقه سمی از روسیه […]

▪️ «سعد الجبری» معاون ولی‌عهد پیشین سعودی و مشاور امنیت ملی او در وزارت کشور فاش کرد بن‌سلمان قبل از آن‌ که پدرش تاجگذاری کند، به‌دنبال قتل ملک عبدالله پادشاه وقت عربستان سعودی بوده است.

▪️ الجبری به «سی‌بی اس نیوز» گفت: بن‌سلمان گفت می‌خواهم ملک عبدالله را ترور کنم. یک حلقه سمی از روسیه دریافت کرده‌‌ام و کافی است با او دست بدهم و کارش تمام خواهد بود.

▪️ سازمان اطلاعات سعودی این تهدید را بسیار جدی گرفت و موضوع درون خاندان سلطنتی مدیریت شد. ویدئو این جلسه موجود است.

▪️ الجبری همچنین به ولی‌عهد سعودی هشدار داده ویدئویی را ضبط کرده که اسرار سلطنتی و یکسری اسناد مربوط به آمریکا را فاش می‌کند.

▪️ او گفته بن‌سلمان تا زمان مرگ وی آرام نخواهد گرفت زیرا «نگران اطلاعاتی است که من در اختیار دارم». الجبری همچنین بن‌سلمان را یک «بیمار روانی و قاتل» توصیف کرد.

▪️ ریاض اما گفته الجبری «یک مقام بی‌اعتبار است که سابقه طولانی در جعل و پرت‌کردن حواس دیگران به‌منظور پنهان کردن جرایم مالی خود  دارد.