🟡 در مکتب شهید سلیمانی، شیعه و سنی فرقی نمی‌کرد دختر حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم بسیار به کردستان علاقه‌مند بود، برای او شیعه و سنی فرقی نداشت بلکه او برای آزادی‌خواهان جهان می‌جنگید. 🔰 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زینب سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهرشهیده فاطمه اسدی […]

🟡 در مکتب شهید سلیمانی، شیعه و سنی فرقی نمی‌کرد
دختر حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم بسیار به کردستان علاقه‌مند بود، برای او شیعه و سنی فرقی نداشت بلکه او برای آزادی‌خواهان جهان می‌جنگید.

🔰 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زینب سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهرشهیده فاطمه اسدی اولین شهیده تفحص‌شده کشور در سنندج اظهار داشت:

🟡 ‌حاج قاسم به کردستان بسیار علاقه‌مند بود و اهمیت کردستان در سیر زندگی حاج قاسم به خوبی دیده می‌شد.

🟡 به گفته وی، در مکتب حاج قاسم، شیعه و سنی فرقی نمی‌کرد و برای همه آزادی‌خواهان وهمه مظلومانی که در چنگال دشمنان هستند، می‌جنگید.

🟡 دختر شهید سلیمانی افزود: برای من افتخار است که امروز در این مراسم و در جمع مردم کردستان هستم و خاضعانه در برابر این همه لطف سر تعظیم فرود می‌آورم.

🟡 سلیمانی خاطرنشان کرد: امام عاشورائیان گفته بود شهادت رسم مردان خداست و شیرمادرانی در این سرزمین شهیدپرور غافل از آنکه آنها خود سرچشمه آب زلال شهادتند، خود بیش از فرزندانشان از شراب طهور شهادت نوشیده و سرمست از شهادت هستند.

🟡 وی افزود: خیل بی‌شمار از این مادران هنگامی که قرآن را بر سر فرزندانشان می‌گرفتند تا آنها را راهی جبهه ایثار و شهادت در راه قرآن کنند در معرفت ایمانی به شهادت می‌رسیدند.

🟡 دختر حاج‌قاسم سلیمانی تصریح کرد: آنها مادرانه ماندند و راست‌قامتی و صلابت ایمانی را حفظ کردند تا کمر اسلام و مسلمین خم نشود و صحنه‌های ایثار و مقاومت را از سوی دیگر فرزندان آنها رقم بخورد.

🟡 وی اظهار کرد:‌ فرزندان رضایت مادرانشان را به دست آوردند آنها را بر سر سفره رضایت خود نشانده و رزق کریم  عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ را نصیب‌شان می‌کنند.

🟡 زینب سلیمانی گفت: به یاد بیاوریم شهید حججی عزیز را که توفیق بی‌سر شدن در راه دوست را هنگامی که به دست آورد که خم شد و سر بر پای پدر و مادر گذاشت و رضایت آنان را برای رفتن به جبهه‌های اسلام و دفاع از حرم جلب کرد.

🟡 وی تصریح کرد: علاوه بر این تاریخ، این سرزمین مزین به نام شیرزنانی است که دوشادوش مردان غیور میهن اسلامی در راه اعتلای نام اسلام و ایران اسلامی جان برکف مجاهدت کردند و صحنه‌های پرشکوه ایثار و ایستادگی در راه حق در مقابل دشمنان را به نمایش گذاشتند.

🟡 به گفته زینب سلیمانی، زنان قهرمانی که با یک دست سلاح عفت و با دست دیگر سلاح غیرت در میدان حماسه حاضر شده و برخی شربت شهادت را نوشیدند و یا به افتخار جانبازی نائل شدند

🟡 و برخی در آزمون الهی اسارت در دست دژخیمان حسرت تسلیم شدن را بر دل دشمنان گذاشتند و به صبر و بصیرت مثال‌زدنی خود معلمان ایستادگی و مقاومت ملت سلحشور ایران شده و همچنان در گوش و جان فرزندان این ملت درس ایمان و مقاومت و ایستادگی را زمزمه می‌کنند که شهیده فاطمه اسدی یکی از همین قهرمانان است.

🟡 به گزارش فارس؛ پیکر مطهر شهیده اسدی هفته گذشته با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، امروز به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.