✴️ آنها می‌توانند به هرجا در خاورمیانه ضربه بزنند می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام بدهند ✴️ فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره دقت حمله موشکی ایران در حمله عین‌الاسد اظهارنظر کرده است. 🔰 به گزارش جهان نیوز، ژنرال «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه […]

✴️ آنها می‌توانند به هرجا در خاورمیانه ضربه بزنند می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام بدهند

✴️ فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره دقت حمله موشکی ایران در حمله عین‌الاسد اظهارنظر کرده است.

🔰 به گزارش جهان نیوز، ژنرال «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره دقت موشک‌های ایران اظهارنظر کرده است.

✴️ مک‌کنزی در مصاحبه با پایگاه خبری نیویورکر گفته درس حمله موشکی ایران به عین‌الاسد این بود که برنامه موشکی ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه موشکی این کشور تبدیل شده است.

✴️ مک‌کنزی در ادامه گفت: «[در حمله عین‌الاسد] آنها تا حد زیادی هر جایی را خواستند مورد هدف قرار دارند. حالا االان می‌توانند به سراسر خاورمیانه حمله کنند. آنها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم [بالا] انجام دهند.»

✴️ نیویورکر نوشته پیشرفت‌های ایران هم متحدان و هم دشمنانش را شگفت‌زده کرده است. این رسانه نوشته ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمرکزش را بر توسعه موشک‌هایی با برد طولانی‌تر، دقت بیشتر و قدرت تخریبی عظیم‌تر قرار داده است.

✴️ به نوشته این رسانه «ایران در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موشک در دنیا است.»

✴️ رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه با نیویورکر گفت: «ایران ثابت کره از برنامه موشک‌های بالیستیک خود برای ارعاب همسایگان یا زورگویی به آنها استفاده می‌کند.»

✴️ چند روز قبل‌تر از حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد، ارتش تروریستی آمریکا سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شماری از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسانده بود.