🔘 چراغ اتاق جنگ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران چهار دهه است، همچنان روشن می‌باشد. ✍ محمدکاظم انبارلویی 🔘 چراغ اتاق جنگ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران چهار دهه است ، همچنان روشن می‌باشد. 🔘 آن‌روز که در نخستین روزهای انقلاب هواپیماها و هلی‌کوپترهای آمریکا در صحرای طبس به […]

🔘 چراغ اتاق جنگ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران چهار دهه است، همچنان روشن می‌باشد.

✍ محمدکاظم انبارلویی

🔘 چراغ اتاق جنگ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران چهار دهه است ، همچنان روشن می‌باشد.

🔘 آن‌روز که در نخستین روزهای انقلاب هواپیماها و هلی‌کوپترهای آمریکا در صحرای طبس به امر خداوند با طوفانی از شن متلاشی شدند دشمنان انقلاب به‌ویژه آمریکایی‌ها شمشیرهای خود را غلاف کردند،

🔘 ذهن توطئه‌گر آنها از جنگ سخت به جنگ نرم معطوف شد. آنها فهمیدند قبل از اینکه با مردم ایران طرف باشند با خود خدا طرف هستند!

🔘 تهاجم فرهنگی و سیاسی برای سربازگیری از انقلاب و تحریم‌های اقتصادی برای فلج کردن اقتصاد کشور در دستور کار قرار گرفت.

🔘 رفتند سراغ مختصات جنگ نرم و بسیج جهان استکبار علیه موجودیت انقلاب و ایران، حتی یک لحظه نخواستند چراغ توطئه و فریب، تهاجم و ترور را در اتاق جنگ واشنگتن خاموش کنند.

🔘 با روی کار آمدن دولت خاتمی اولین جنگ نرم را در ۱۸ تیرماه ۷۸ کلید زدند، تیرشان به سنگ خورد ، رفتند ۱۰ سال بعد در سال ۸۸ به بهانه انتخابات ریاست جمهوری به میدان آمدند.

🔘 به سربازانی که تربیت کرده بودند دستور دادند در شرارت‌های خیابانی شعار دهند؛ «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» به آنها گفته بودند اعلام کنند مسئله ما اصلا تقلب در انتخابات نیست با رئیس جمهور منتخب هم کاری ندارند، اصل نظام سیاسی را هدف گرفته‌ایم. لذا شرورانه شعار می‌دادند ؛ «مرگ بر اصل ولایت فقیه»!

🔘 طراحان جنگ نرم دوم علاوه بر سربازگیری از خیمه انقلاب توانستند دو ژنرال هم به اسارت بگیرند و به اردوگاه خود ببرند.

🔘 موسوی و کروبی که نمک انقلاب را خورده بودند در فتنه ۸۸ می‌خواستند نمکدان انقلاب را بشکنند.

🔘 خداوند آنها را رسوا کرد و آنها تا آخرین روز فتنه زیر خیمه فتنه برای دشمن سینه می‌زدند و با بیانیه‌های فریبکارانه و خیانت‌بار برای دشمن آنقدر نوحه‌سرایی کردند که نتانیاهو نخست‌وزیر روسیاه رژیم صهیونیستی گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل در خیابان‌های تهران می‌جنگند.»

🔘 وزیر خارجه آمریکا خانم هیلاری کلینتون هم بی‌پرده گفته بود: «نمی توانید تصور کنید که ما چه کمک‌هایی به معترضان (سال ۸۸) کردیم.
 آمریکا پشت پرده آشوب‌ها در تهران بود اگر ما آشکار وارد صحنه می‌شدیم، توجهات زود جلب می‌شد و رهبران ایران از ما برای متحدکردن مردم علیه معترضان استفاده می‌کردند.»

🔘 ژنرال‌های اسیر جنگ نرم دشمن ، کمر به هدم «جمهوریت» در ایران بسته بودند و رسما می‌گفتند ما انتخابات را به شرط چاقو قبول داریم.

🔘 آنها هیچ راه مسالمت‌آمیز را برای راستی‌آزمایی ادعاهای خود باقی نگذاشتند. آنها ۸ ماه به شرارت خود ادامه دادند و آخرسر در روز عاشورای ۸۸ «اسلامیت» نظام را هدف قرار دادند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و شعار علیه امام (ره) و حمله به شعائر الهی عاشورا و کربلا را در دستور کار خود قرار دادند.

🔘 در همه این فتنه‌انگیزی‌ها منافقین و سلطنت‌طلب‌ها، کمک کار منافقین جدید بودند! واکنش مردم و نخبگان به این شرارت در یوم الله ۹ دی سال ۸۸ اعجاب‌انگیز و حیرت‌آور بود.

🔘 آ‌ن‌روز از زمین و زمان تهران، جمعیت می‌جوشید و مردم با حضور انقلابی و گرم خود در خیابان‌ها تیرخلاص را به حیات ۸ ماهه فتنه زدند و بچه‌ای که از رحم فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی قرار بود به دنیا بیاید، مرده به دنیا آمد.

🔘 غلبه ملت بصیر ایران در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ انقلاب را در برابر توطئه‌های نرم استکبار جهانی بیمه کرد. از آن پس تحرکات دشمن از جمله سال ۹۸ که در جریان فتنه بنزینی می‌خواست شکل بگیرد درنطفه خفه شد.

🔘 آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی جنگ سخت را در «زمین» ، «هوا» و «دریا» باخته‌اند. انگشتان خود را از روی ماشه حتی کارکرد مکارانه مکانیزم ماشه در برجام با بیرون‌روی احمقانه از برجام برداشته‌اند.

🔘 محاسبات آنها نشان می‌دهد قبل از اینکه گلوله‌ای یا موشکی یا بمبی به سمت ایران شلیک شود آنها باید محوشدن رژیم اشغالگر قدس را در سرزمین‌های اشغالی در صفحه جغرافیای طبیعی منطقه حتمی بدانند.

🔘 اطلاعات آنها از زیر و بم توانایی نظامی ایران و نیز مانور اخیر دلاورمردان سپاه در مانور پیامبر اعظم (ص) ۱۷ این حقیقت را مثل روز در برابر چشمان آنها فریاد می‌زند.

🔘 تنها امید آنها پیروزی در جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌های ظالمانه است که آنها را به لحاظ اخلاقی تا مرز جنایات جنگی ساقط کرده است.
آنها به ترور و تخریب امیدوارند و تهاجم فرهنگی را تنها روزنه موفقیت خود می‌دانند.

🔘 آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس شرور، آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور می برند.
آن‌روزها که نهال انقلاب را با جنگ تحمیلی، جنگ داخلی و شهادت ۱۷ هزار شهید ترور می‌خواستند از جا برکَنَند، شکست خوردند.

🔘 امروز این نهال به یک درخت تنومند بدل شده که طوفان‌های سهمگین توطئه، ترور و تحریم هم نمی‌تواند ذره‌ای انقلاب را از جایش تکان بدهد.

🔘 آنها کافی است ایران قبل از ترور شهید قاسم سلیمانی را با ایران پس از آن در پدیداری اقتدار ملی و اقتدار جهانی ارزیابی کنند، ببینند ما کجا ایستاده‌ایم و آنها کجا نشسته‌اند؟

🔘 کافی است آنها قدری به خود بجنبند و بخواهند بایستند آن وقت خواهیم گفت چگونه آنها را سر جایشان خواهیم نشاند. 

🔘 روز ۹ دی ماه ۸۸یوم الله نام گرفت. روز شهادت حاج قاسم سلیمانی هم یوم الله نام گرفت. انقلاب اسلامی به این یوم الله ها زنده است. انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت(عج) یوم الله های بسیاری در پیش دارد.