🟤 مرحوم آیهالله فاکر با اشاره به یهودیان جدیدالاسلام در ایران: من به این نتیجه رسیده‌ام که هم‌اکنون لااقل در حدود ١٠٠هزار نفر از افراد در جامعه پخشند که ١٠٠سال پیش یهودی بوده‌اند. 🟤 بعداً بهایی شده‌اند، و اینک متظاهر به اسلامند! و به‌عنوان مسلمان در جامعه ما پراکنده‌اند. اما کجاها؟ نمی‌دانیم! 🟤 بعد از […]

🟤 مرحوم آیهالله فاکر با اشاره به یهودیان جدیدالاسلام در ایران: من به این نتیجه رسیده‌ام که هم‌اکنون لااقل در حدود ١٠٠هزار نفر از افراد در جامعه پخشند که ١٠٠سال پیش یهودی بوده‌اند.

🟤 بعداً بهایی شده‌اند، و اینک متظاهر به اسلامند! و به‌عنوان مسلمان در جامعه ما پراکنده‌اند. اما کجاها؟ نمی‌دانیم!

🟤 بعد از انقلاب چون نظام ما شد نظام اسلامی طبعاً باید این تشکیلاتِ ظاهراً پراکنده، از نظر امنیتی هم توسط قدرت‌های خارجی منسجم شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته باشد.

🟤 الان هم در گوشه و کنار کشور افرادی هستند به‌ظاهر مسلمان و در عین حال بهائیان سابق و یهودیان اسبق!! و کارشان این است که از هر طریقی که ممکن است ضربه بزنند.

🟤 پست‌ها را اشغال کنند، اسناد را به دشمن برسانند، پشت انقلاب را خالی کنند، افراد متدین را ملکوک کنند، افراد هرزه را معروف کنند و…

🟤 مهم‌ترین کاری که اینها انجام می‌دهند سوءاستفاده کردن از فقر و بیچارگی طبقات محروم و سامان‌دهی آنها در جهت منافع امپریالیسم خارجی و قدرت‌های بین‌الملل است.

🟤 این خطر، خطر بزرگی است، ما دائماً هدف قرار می‌گیریم و نمی‌دانیم از کجا! به ما دائماً تیراندازی می‌شود، ولی نمی‌دانیم از کدام سو! 

🟤 ملت ما، افراد انقلابی ما در معرض آماج ترورهای فکری و فرهنگی و غیره قرار می‌گیرند! و ما نمی‌دانیم این تیرها از کجا می‌آیند!

🟤  زیرا آنها که ما را می‌زنند در میان جمعیت ما پنهانند! و ما اینک (بعد از ١۵٠سال) هیچ گزارشی نداریم که آنها در اصل چند نفر بوده‌اند؟

🟤 الان چند نفرند؟ زیادتر شده‌اند یا کمتر شده‌اند؟ کجاها رفته‌اند؟ اسم‌هایشان را چه‌طوری عوض کرده‌اند؟ و شناسنامه‌های جدیدشان را چه‌جور گرفته‌اند؟ الان کجا هستند؟ چه می‌کنند؟ چه‌جور با هم متحد و منسجم شده‌اند؟

🟤 متن کامل‌تر «سخنرانی آیهالله فاکر دربارهٔ یهودیان جدیدالاسلام» و اطلاعاتی درباره «یهودیان مخفی» در آدرس زیر بخوانید: http://jscenter.ir/other-topics/crypto-judaism/13392

✍ منبع: اندیشکده مطالعات یهود