📌بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی   🔹به گزارش تهران نیوز، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه ای یوم الله دوازده فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.   🔹متن این بیانیه بدین شرح است:    بسم الله الرحمن الرحیم   […]

📌بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی

 

🔹به گزارش تهران نیوز، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه ای یوم الله دوازده فروردین؛ سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

 

🔹متن این بیانیه بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 «و ذکّرهم بایّام اللّه انّ فی ذلک لآیاتٍ لکلّ صبّارٍ شکور(سوره ابراهیم، آیه ۵۱) 

 «و روزهای خدا را به یادشان آور. و در این برای هر شکیبا و شکرگزار عبرت هایی است.»

 

🇮🇷یوم الله دوازده فروردین، یادآور بصیرت و غیرت امت حزب‌اللهی ایران اسلامی است که با رای قاطع آری به نظام جمهوری اسلامی، کشور ایران را در قامت اولین حکومت اسلامی راستین پس از ۱۴۰۰ سال به جهان معرفی کردند. امام خمینی(ره) ضمن آن که روز دوازده فروردین را یوم اللّه و آغاز حکومت اللّه دانسته اند، یادآور شده اند: «روز دوازدهم فروردین، سالروز رسمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکبرین در ایران است، سالروز تحقق وعده حق تعالی است… دوازده فروردین روز غلبه جنود اللّه بر جنود شیطان و روز فتح و نصر خدا و بندگان مؤمن به اوست.»

 

🇮🇷در این روز پر از عظمت و شکوه، قدرت پروردگار متجلی شد، وعده الهی تحقّق یافت و جهان شاهد عملی شدن تقدیر تاریخ و سنت دینی در ازای ایثار، دگرگونی و نبرد ملتی مسلمان در برابر ستم دژخیمان عالم بود. در این روز مبارک و مقدس، شجره انقلاب اسلامی به ثمر نشست. پیروزی مردمانی با دستان خالی در برابر بزرگترین ائتلاف شیطانی استکبار و استبداد با تشکیل نظام الهی رنگ واقعیت به خود گرفت و چنین روزی اعجاب برانگیز حاصل لطف الهی می باشد که در جهان طنین انداز شده است و شعاع و پرتوهای آن انسان های مسلمان و محرومان جهان را روشنی بخشیده است.

 

🇮🇷 از سوی دیگر این روز، زمان میثاق و پیمان ملت مسلمان ایران با خداوند مهربان، پیامبر اسلام، اهل بیت امامت و نبوت و پیرو راستین راه انبیاء و اولیاء یعنی امام خمینی (ره) و جانشین برحق ایشان؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای عزیز است. دشمنان هرگز حکمت، تقدّس و ارزش و فرهنگ دوازدهم فروردین ماه را درک نمی کنند و نخواهند فهمید، آنان متوجّه نشده اند که این یوم اللّه حلقه پیروزی بزرگ زنجیر مستمر ایّام اللّه تاریخ و مظهر تجلّی حق است و حق یعنی مبارزه با تمام وجود در برابر باطل و در این راه شکست معنا و مفهومی ندارد.

 

🇮🇷مردم غیور و فهیم ایران و تمامی آزادی خواهان عالم که در گرو انقلاب اسلامی دارند بخوبی می دانند که حاکمیت جمهوری اسلامی امانتی الهی است و به این یقین رسیده اند که این روز شریف سرآغاز حرکت نوین به سوی هدفی بزرگ، متعالی و مقدس است یعنی همان هدف آفرینش و غایت خلقت و آرمان تمامی انبیاء و اولیای خداوند و اراده پروردگار می باشد و بر همین اساس مبارزه تاریخی تا تحقق تمامی آن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و جنبش بیداری اسلامی ادامه خواهد داشت و هرگز یک قدم از آن عقب نخواهیم نشست.

 

🇮🇷 بنابراین زنده نگه‌داشتن این روز عظیم و حفظ جمهوری اسلامی به عنوان اهمّ فرایض و اوجب واجبات، تکلیف همه اقشار مردم بصیر و وظیفه‌شناس است که بفرموده احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (قدس‌الله نفسه‌الزکیه) «اگر اسلام را می‌خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.

 

🇮🇷جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله دوازده فروردین ماه، اعلام می دارد که اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، «سال تـولیــد دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، بدون شک مردم سرفراز ایران و مسئولان سایر قوا و نهادهای کشوری و لشکری در این شرایط تاریخی و حساس، با ایثار و تلاش مضاعف، توان و اعتقاد راسخ به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه و با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه، نسبت به تحقق شعارسال، تلاش کرده تا شاهد تعالی و پیشرفت پر شتاب در بخش های گوناگون کشور باشیم و بار دیگر به"استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و عزت و شرف، اقتدار، امنیت پایدار و انسجام ملی «رأی آری» داده تا شاهد افتخاری دیگر در تاریخ غرورآفرین ایران اسلامی باشیم.

 

✍دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

حکیم دکتر حسین روازاده