تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث مرگ و میر بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شد، ناموفق بود. ما آزمایشگاه‌ سلاح های بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم. «جهان باید بداند که شما در آنجا چه می‌کردید.» برخی منابع نیز مدعی شده اند که روسیه طی پیامی‌ به […]

تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث مرگ و میر بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شد، ناموفق بود.
ما آزمایشگاه‌ سلاح های بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم.
«جهان باید بداند که شما در آنجا چه می‌کردید.»

برخی منابع نیز مدعی شده اند که روسیه طی پیامی‌ به امریکا اعلام کرده است در صورتیکه این روند ادامه داشته باشد، سرویس اطلاعاتی این کشوری مدارک و مستنداتی در مورد
حادثه ۱۱ سپتامبر،
ترور رفیق حریری،
کرونا
، داعش
، انفجار بندر بیروت
و چندین پرونده مهم دیگر را افشا خواهد کرد.
ماجرای اوکراین وارد ابعاد جدیدی شده است.

گویا ویروس کوید در آزمایش گاه زیستی اوکراین ساخته شده و در چین به عنوان اولین کشور پخش شده است. قرار بوده با ساختن یک ویروس کاملا جدید و هوشمند در آزمایشگاه زیستی اوکراین بسیاری از جمعیت یا نژاد های خاص را از بین ببرند و فقط عده ای محدود زنده بمانند.
ویکتوریا نولاند (معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا)
در جلسه کنگره گفت: اوکراین دارای آزمایشگاه‌های تحقیقات بیولوژیکی است و ما نگران آن هستیم که نیروهای روسیه کنترل این آزمایشگاه‌ها را بدست گیرند.
پول این آزمایشگاهها را گویا آنتونی فائوچی، بیل گیتس و جورج سورس که از بزرگان گلوبالیست ها هستند تامین میکردند و خانواده جو بایدن به بهانه مشاوره نفت آنجا فعالیت داشتند. ابعاد ماجرا بسیار بزرگتر از تصور است.
فعلا با حمله روسیه این آزمایشگاه به دست نیروهای پوتین افتاده و علت واکنش شدید و سراسیمه گلوبالیست ها این موضوع است.