سوئد کشوری است که: ۱- در آن حزبی وجود دارد که اساسنامه و هدفش دشمنی با اسلام است. حالا چرا حزبی با عنوان “راست گرای افراطی” در این کشور با هدف دشمنی و جنگ علیه اسلام بوجود آمده و به آن مجوز فعالیت داده اند؟ داستانش طولانی است. ۲- از بین ۱۵ کشور اول دنیا، […]

سوئد کشوری است که:
۱- در آن حزبی وجود دارد که اساسنامه و هدفش دشمنی با اسلام است.
حالا چرا حزبی با عنوان “راست گرای افراطی” در این کشور با هدف دشمنی و جنگ علیه اسلام بوجود آمده و به آن مجوز فعالیت داده اند؟ داستانش طولانی است.

۲- از بین ۱۵ کشور اول دنیا، سوئدی ها رتبه یازدهم را در پیوستن به داعش دارند.

۳- حدود ۵۴/۵ درصد بچه‌هایی که در سوئد متولد میشوند، حرام زاده هستند یعنی پدرشان معلوم نیست! این بچه ها که اکثریت جمعیت این کشور را تشکیل میدهند، جرائت شناسائی پدر خود را ندارند چون باید از مردان زیادی خون بگیرند، تا پدر واقعی آنها مشخص شود.

۴- یکی از کشورهایی که بیشترین آمار تجاوز به عنف، ازدواج با همجنس، ازدواج با محارم و حیوانات را دارد، سوئد است.

۵- منشا درآمد اصلی سوئد، پولشویی است! حدود ۹۰ درصد از پولهایی که در بانکهای این کشور وجود دارد و با آن دولت سوئد پروژه های عمرانی و اقتصادی خود را در داخل و خارج از کشور( با سود زیاد) اجرا می کند و معیشت مردم خود را تامین میکند، پولهای کثیفی است که از راه مواد مخدر، بردگی جنسی، فروش سلاح و…توسط مافیای جهانی بدست آمده و در بانکهای این کشور ذخیره سازی میشود.

۶- در دهه گذشته بالاترین آمار خودکشی در اروپا مربوط به کشور سوئد بوده است! یعنی در این کشور، ۱۲ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر خودکشی می‌کنند؛ بالاترین آمار ۳۰ نفر و ایران با ۴ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر، رتبه ۱۵۵ جهان را دارد. به هرحال اسناد و آمار سخن میگویند و صدای دهل از دور خوش است!
مجموع اینها نشان میدهد، بر خلاف تصور اکثر مردم، سوئد یکی از کثیف ترین و نجس ترین کشورهای دنیا است. طبیعی است چنین مردمی با اسلام و قرآن مجید دشمنی داشته باشند. برای اینکه اسلام بعنوان مظهر پاکی و صداقت و مهربانی است و در تضاد کامل با اخلاق و رفتار این مردم قرار دارد .
نکته جالب اینکه در کمتر کشوری در دنیا، حزبی و گروهی با عنوان رسمی مبارزه و جنگ با یک دین و مذهب رسمی وجود دارد.

در کل جهان اسلام حتی یک گروه نیست که اعلام کند رسما دشمن دین مسیحیت، یهودیت و … است. اما اینگونه کشورها که ادعای آزادی بیان دارند، رسما به چنین احزابی با چنین اهدافی اجازه فعالیت میدهند. گروهک داعش و سوئدی های عضو داعش، تاکنون هیچگونه واکنشی نسبت به فعالیت های این حزب و بخصوص با آتش زدن قرآن مجید توسط رهبر این حزب نداشته اند. اسلام با سرعت تمام در کشورهای اروپایی در حال رشد و گسترش است و بزودی جمعیت قالب در این کشورها را تشکیل میدهد. تنها روش استکبار جهانی جهت جلوگیری از گسترش اسلام در این کشورها، رواج فساد حداکثری و بوجود آوردن جنگ و درگیریهای قومی و مذهبی بین مردم این کشورها است.