روزگار سختی بر مردم می گذرد. روزگاری که خیلیها تلاش میکنند تا یک لیوان آب خوش از گلوی مردم پایین نرود. روزگاری سختتر از عملیات مرصاد و فتح خرمشهر… صدها فرد، گروه و سازمان، خود را اپوزیسیون و مخالف نظام جمهوری اسلامی می دانند که مهمترین آنها عبارتند از :«مجاهدین خلق، سلطنت طلبها، لیبرالهای جدا […]

روزگار سختی بر مردم می گذرد. روزگاری که خیلیها تلاش میکنند تا یک لیوان آب خوش از گلوی مردم پایین نرود. روزگاری سختتر از عملیات مرصاد و فتح خرمشهر…

صدها فرد، گروه و سازمان، خود را اپوزیسیون و مخالف نظام جمهوری اسلامی می دانند که مهمترین آنها عبارتند از :«مجاهدین خلق، سلطنت طلبها، لیبرالهای جدا شده از اصلاحات، پان ایرانیست ها،پژاک، فرشگرد، جبهه ملی، حزب مشروطه ایران، ارتش آزاد بلوچستان، حزب کمونیست کارگری، کوموله، نهضت ملی، جنبش ماهستیم، حزب پان ایرانیست، حزب ملت، سازمان سوسیالیست‌ها، شورای فعالان ملی – مذهبی، جنبش مسلمانان مبارز، جاما، حزب مردم ایران، حزب ایران، نهضت مقاومت ملی ایران، حزب دموکرات کردستان ایران، حزب سبزهای ایران، ارتش آزاد بلوچستان، حزب مرز پرگهر، سازمان دموکراتیک یارسان، انجمن پادشاهی ایران، شورای ملی ایران، جبهه متحد کرد، شورای ملی مقاومت ایران و حزب فداییان خلق».

گرچه بخشی از احزاب و گروههای این لیست بلندبالا، در حقیقت چند نفر بیشتر نیستند اما برخی از گروههای فوق، در ذهن مردم ایران شناخته شده اند؛ گروههایی مانند:

مجاهدین خلق با سابقه قتل فجیع ۱۷هزار ایرانی و بیش از سی هزار عراقی
سلطنت طلبان با سابقه ۵۳سال سرکوب مردم و ۱۰۰هزار زندانی سیاسی
کوموله، پژاک و حزب دموکرات کردستان ایران با سابقه دهها سال قتل و غارت مردم کُرد
جندالشیطان با جنایت هایی مانند واقعه تاسوکی
فرشگرد؛ یکی از عوامل اصلی شرارت و قتل مردم در آبان ۹۸

طبیعی است که تنها یک روز پس از سقوط جمهوری اسلامی، جنگ داخلی بین گروههایی که هیچ ایدئولوژی مشترک و هیچ رهبر مشترکی ندارند، آغاز خواهد شد. یکی تجزیه می خواهد و دیگری حکومت وحشت.

سلطنت طلبها میخواهند با منطق «تخم شاهی» یعنی برتری یک شخص برای حکومت، صرفا بدلیل فرزندِ شاه سابق بودن، حکومت مردمسالار موجود را ساقط کنند و یکی از ضعیف ترین افراد اپوزیسیون (رضاپهلوی) را رهبر ایران کنند . آنان چندین گروه بوده و دارای اختلاقات جدی باهم هستند. سعید سکویی، کامران اتابکی، شهرام همایون، سعید شمیرانی و رضاپهلوی، هر کدام ادعاهایی برای حکومت آینده ایران دارند..

منافقین می خواهند حکومت وحشتی به راه بیاندازد که تمام ایران بشود پادگان اشرف! فَرَشگردی ها هم مجموعه ای از جوانان زیر۴۰ سالند که اپوزیسیون های قدیمی را اساسا قبول ندارند! پیرمردها هم می گویند این گروه نفوذی نظام است تا ما را حذف کنند❗️

مشتی وطن فروش مانند اکبر گنجی، مسعود بهنود و فرخ نگهدار هم درمیان اپوزیسیون ایران هستند که بخش دیگرِ اپوزیسیون مانند سعید سکویی، آنانرا “پخمه” ، “پست فطرت” ، “بی‌غیرت” ، “بی‌صفت” می نامد!

تجزیه طلب های کردستان و بلوچستان هم که اولین خواسته شان تجزیه ایران و نابودی کشوری بنام ایران از صفحه زمین هستند. خواسته ای که عربستان و آمریکا هم بشدت علاقمند به تحقق آن هستند.

فراموش نکنیم که هزینه های بخش زیادی از اپوزیسیونِ ایران را آمریکا و عربستان پرداخت می کند و طبیعی است که فردای سقوط جمهوری اسلامی، عربستان و آمریکا هم به فکر جای پای محکم و منافع خود در ایران باشند..

حالا لشکرهای سایبری عربستان، منافقین،سیا و انگلیس و اسرائیل فعال شده اند و می خواهند، جنگ خیابانی دیگری راه بیاندازند. از آموزش ساخت کوکتل موتولوف گرفته تا شیوه آتش زدن مساجد، برخی سفارتخانه های خارجی، ماموران پلیس، حوزه های علمیه و.. گرفته تا به اشتراک گذاشتن اسامی افراد خاص برای قتل آنان🔪

همه عناصر ضدانقلاب با حمایت سازمان های امنیتی عربی و غربی، به دنبال ایجاد آشوب دوباره هستند. عناصری که به گفته اردشیر زاهدی ( داماد شاه و سفیر او در آمریکا) فاسد، خائن و بی شرف هستند چون از خارجی‌ ها پول می‌گیرند و علیه #مردم فعالیت می‌کنند..