سومین کنفرانس بین المللی طب اسلامی – ایرانی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. مجمع جهانی طب بوعلی سینا و سومین کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی اسلامی در تاریخ ۳۱ خردادماه امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود و علاوه بر سخنرانی دکتر مهدی طاهر، رییس کنفرانس و حکیم دکتر روازاده، پدر طب ایرانی […]

سومین کنفرانس بین المللی طب اسلامی – ایرانی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مجمع جهانی طب بوعلی سینا و سومین کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی اسلامی در تاریخ ۳۱ خردادماه امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود و علاوه بر سخنرانی دکتر مهدی طاهر، رییس کنفرانس و حکیم دکتر روازاده، پدر طب ایرانی _ اسلامی، مسئولان و مهمانان کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، علمی و ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، نیز در محورها تعیین شده ارائه خواهد شد.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری، این کنفرانس به صورت حضوری و مجازی برگزار به مدت چهار روزخواهد شد و تمامی کلاس ها و کارگاهها در بستر اینترنت نیز برای مهمانان داخلی و خارجی ارایه می شود.

سومین دوره کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی ــ اسلامی و مجمع جهانی طب ابوعلی سینا، با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی همچنین بِروزرسانی دانش این حوزه با همکاری انجمن‌های علمی، دانشگاه‌ها و مراجع علمی ــ اجرایی و صنفی کشور و با حمایت سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و انجمن‌های همکار برگزار می‌شود.

محورهای کنفرانس به این شرح است:
– نقش توسعه طب ایرانی اسلامی در تولید و اشتغال آفرینی
– نقش شرکت های دانش بنیان در حوزه طب ایرانی اسلامی
– زایمان طبیعی و نقش قابله ها
– غذاهای سالم و محلی فراموش شده گذشتگان
– فلسفه وجودی و تاریخ طب ایرانی اسلامی
– فرصت ها و چالش های طب ایرانی اسلامی
– اصلاح سبک زندگی سالم و طب ایرانی اسلامی
– استراتژی اجرائی ایده های ناب طب ایرانی اسلامی
– آموزش و پژوهش و راهبرد توسعه طب ایرانی اسلامی
– کاربرد فناورهای ژئوماتیک در طب ایرانی اسلامی
– مهندسی ژنتیک بر بال طبیعت در طب ایرانی اسلامی
– تاثیر زیست محیطی و حامل های انرژی در طب ایرانی اسلامی