گفت: یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»! گفتم: خُب وقتی همین مدعیان اصلاحات، گرانی افسار گسیخته و ۸ برابر شدن قیمت مسکن و ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه و ۱۵۰۰ […]

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»!
گفتم: خُب وقتی همین مدعیان اصلاحات، گرانی افسار گسیخته و ۸ برابر شدن قیمت مسکن و ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه
و ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه و تعطیلی هزاران کارخانه و مرکز تولید و رهاکردن مردم در بیماری کرونا به بهانه برجام و FATF و … صدها مشکل دیگر را بر سر مردم مظلوم آوار کرده‌اند، باید هم از رو‌به‌رو شدن با مردم خجالت بکشند!
گفت: خودشان را که نمی‌گوید! نمایندگان کنونی مجلس را می‌گوید!
گفتم: بازهم راست می‌گوید! مردم از نمایندگان انقلابی می‌پرسند چرا این مدعیان اصلاحات را به خاطر این‌همه بلا که بر سر مردم آورده‌اند، بازداشت و محاکمه و مجازات نمی‌کنید؟!
گفت: کاش برخی از این مدعیان اصلاحات یک کمی احساس و ‌اندکی وجدان داشتند!
گفتم: یارو می‌گفت؛ کی میگه من احساس ندارم. نزدیک ظهر که میشه، به‌شدت احساس گرسنگی می‌کنم. بعد از ناهار، به‌شدت احساس تشنگی می‌کنم و بعدش هم شدیداً احساس می‌کنم که باید بخوابم!