فیفا فدراسیون های فوتبال انگلیس، ولز، بلژیک، آلمان، دانمارک، سوئیس و هلند را در صورت حمایت از همجنسگرایی تهدید به جریمه و تحریم کرد. قرار بود کاپیتانهای این تیم ها با بازوبند منقش به پرچم همجنسبازان در مسابقات حاضر شوند که با واکنش فیفا و کشور قطر مواجه شدند. از حدود ۴۰ هزار تماشاگر آلمانی […]

فیفا فدراسیون های فوتبال انگلیس، ولز، بلژیک، آلمان، دانمارک، سوئیس و هلند را در صورت حمایت از همجنسگرایی تهدید به جریمه و تحریم کرد.

قرار بود کاپیتانهای این تیم ها با بازوبند منقش به پرچم همجنسبازان در مسابقات حاضر شوند که با واکنش فیفا و کشور قطر مواجه شدند.

از حدود ۴۰ هزار تماشاگر آلمانی که بلیط قطر را داشتند فقط ۴ هزار نفر راهی قطر میشوند و دلیل خود را اعتراض به اقدامات قطر و فیفا میدانند.

اروپا رسما لواطگاه شده است و این حرص زدن برای گناه تفاوتی با زندگی جنگلی ندارد. البته این نکته هم باید ذکر شود که نفوذ این کمپین به هیچ وجه عادی نیست و یقین بدانید این نفوذ با منابع و لابی های صهیونیستی تقویت میشود.

در پرتکل های دین جعلی صهیونیست ها آمده که انسانها باید یا یهودی (یهود تحریف شده) باشند یا باید بی دین باشند. لذا نفوذ و قدرت لابی این کمپین های بازدارنده از دین و سعادت جز با حمایت صهیونیست ها میسر نیست. خرج و نفوذ برای دین گریزی انسانها.

ما برای آزادی انسان ها از دست شیاطین دست از مبارزه بر نخواهیم داشت. ان شاءالله