در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران،  و با رای اعضا، دکتر حسین روازاده، به عنوان دبیرکل این تشکل انتخاب شد.  مسئولیت های اعضای دیگر نیز، متناسب با ماموریت های جدی تر و جدیدتر، مشخص شد. بر اساس این گزارش، علیرضا غلامی به عنوان رئیس شورای مرکزی و مسول هماهنگی، رضا فتوحی قائم […]

در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران،  و با رای اعضا، دکتر حسین روازاده، به عنوان دبیرکل این تشکل انتخاب شد.
 مسئولیت های اعضای دیگر نیز، متناسب با ماموریت های جدی تر و جدیدتر، مشخص شد.
بر اساس این گزارش، علیرضا غلامی به عنوان رئیس شورای مرکزی و مسول هماهنگی، رضا فتوحی قائم مقام،  سعید منوری دبیر اجرایی، هوشنگ محمدی سخنگو و معاون فرهنگی و سیاسی، سید محی الدین میر مرشدی مسول امور فرهنگی، سعادت ا … عباسی معاون علمی و پژوهشی و امور کمیته ها، اسماعیل عباسپور مسول امور استان ها، محبی تبار معاون امور بانوان، فرید شهاب رابط احزاب، مهدی رهجو مسول دبیرخانه مرکزی و محمد ابراهیمی به عنوان دبیر استان تهران برگزیده شدند.
این  تشکل، در سال  ۱۳۸۸ رسماً فعالیت خود را شروع کرده است  و بر اساس اظهارات اعضای جدید شورای مرکزی، در دوره فعلی، با تشکیل کمیته های علمی و تخصصی در کلیه بخش های مرتبط، فعالیت موثرتر و  گسترده تری نسبت به گذشته خواهد داشت. بر همین اساس جلساتی را با برنامه ریزان و  دست اندکاران کشاورزی و تغذیه و سلامت مردم در برنامه خود خواهد داشت.
  بیشترین تمرکز جامعه اسلامی حامیان کشاورزی، بر روی برنامه های اجتماع محور و خانواده ها خواهد بود.