به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ائتلاف یاس (یاران انقلابی، سلام) با انتشار پیامی اعلام موجودیت کرد. متن پیام اعلام موجودیت ائتلاف یاس بدین شرح است:   <<بااستعانت از درگاه خدای سبحان و باعنایت به رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعی از خواص تاثیر گذار […]

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ائتلاف یاس (یاران انقلابی، سلام) با انتشار پیامی اعلام موجودیت کرد.

متن پیام اعلام موجودیت ائتلاف یاس بدین شرح است:
 
<<بااستعانت از درگاه خدای سبحان و باعنایت به رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعی از خواص تاثیر گذار و دلسوزان نظام در جلسه‌ای حساس وسرنوشت ساز با عنایت به اینکه فهرست منتشر شده توسط شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی نتوانسته است فهرستی اقناع کننده و در برگیرنده همه افراد توانمند و کارآمد جهت مجلس آتی را به ملت شریف ایران اسلامی ارائه نماید تصمیم به اعلام موجودیت و معرفی چهره‌های جدید، تحت عنوان یاران انقلابی، سلام (ائتلاف یاس) نمودند و در کمترین زمان ممکن یاران انقلابی، شجاع، کارآمد و فساد ستیز را شناسائی و به همشهریان معزز و انقلابی حوزه انتخابى تهران بزرگ معرفی خواهند نمود.

پر واضح است که مشکلات گسترده گریبان گیر ملت، نتیجه عملکرد دولتمردان گذشته است واین جناح بندی‌های سنتى موجود دیگر نمی‌توانند پاسخگوى نیاز روز کشور باشند.

در شرایط فعلى دولت مستقر دولتی نیست که بتواند مشکلات معیشتى واشتغال مردم را ساماندهى کند. بدیهی است که این امر نتیجه عملکرد هر دوطیف سیاسی داخل مجلس است که به وظایف خود بخوبى عمل نکرده و باعث شدند که دولت با تصمیمات خلق الساعه و ناپخته و غیرکارشناسی خود مشکلات و سختى هاى زیادى بر مردم صبور و مظلوم ایران اسلامى تحمیل نماید، مجلس فعلی مانند مجلس ششم دارای عملکرد بسیار ضعیف وتأسف بار در تاریخ کشور است. زیراهم در بعد تقنین وهم دربعد نظارت براجراى قانون وسیستم اجرائی به وظایف قانونى خود به خوبی عمل نکرده است.

براى نجات کشور از دست لیبرال‌ها و بهبود وضعیت معیشتی مردم و عبورازگذرگاه سخت تحریم دشمنان خارجی و نجات از ترفند‌های ستون پنجم داخلی باید مجلسى شکل بگیرد که مشى آن براساس دست پاکى، ولایت پذیری، گفتمان انقلابى، مدیریت جهادى و مبارزه همه جانبه با فساد باشد. باید از گذشته و حال درس عبرت گرفت و با انتخاب افراد جدید، توانمند، شجاع وفساد ستیز با برنامه ریزی دقیق و صحیح و کارشناسی شدن تصمیمات بودجه اى کشور به آینده امیدوار بود. باید صداى مردم از داخل مجلس شنیده شود و براى مبارزه با فساد گسترده موجود در سیستم مدیریت کشور و تصمیمات نابخردانه دولت نمى توان با شیوه وساز و کار سنتى گذشته به نتیجه رسید. لازم است بدون مصلحت اندیشى جناحى، چهره هائى جدید مدیر ومدبر و از همه مهمتر انقلابى وبا مدیریت جهادى وارد مجلس شوند و بدون هیچ خط قرمز و ملاحظات جناحى و شخصیتى با فساد گسترده حاکم بر سیستم اجرائی کشور مبارزه کنند و دیوار بى اعتمادى بین ملت و مسئولان برداشته شود و انقلاب به راه ومسیر اصلى خود یعنی راه اسلام ناب محمدی (ص) باز گردد.

ملاک و معیار اصلى منتخبان ملت گفتمان انقلابى، ولایت پذیرى و مبارزه با فساد گسترده در همه ابعاد وهمه قواست، در آن صورت اعتماد از دست رفته به ملت باز خواهد گشت.

عزیزان مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و با فراخوان سیاسى وانقلابى از منظر گام دوم انقلاب و با خروج از سازوکار کهنه گذشته وتوجه جدى به افراد جدید، مومن وانقلابى حرکت ومسیر جدیدى در جهت رسیدن به حقوق حقه شهروندی ملت و پیاده شدن اهداف عدالت محور اسلام در راستای اجرای برنامه گام دوم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم. انشاءاله

📚 منبع :  باشگاه خبرنگاران جوان