گفت: آقای خاتمی گفته است «انتخابات باید سالم و رقابتی باشد و انتخاب‌کننده مردم باشند نه حاکمان و ما تا رسیدن به انتخاباتی معیار فاصله داریم»!

دیگه چی؟!

گفت: آقای خاتمی گفته است «انتخابات باید سالم و رقابتی باشد و انتخاب‌کننده مردم باشند نه حاکمان و ما تا رسیدن به انتخاباتی معیار فاصله داریم»!
گفتم: باید از او پرسید؛ چه دستاویزی پیش جرج سوروس داری که جرأت نمی‌کنی حتی یک کلمه هم برخلاف نظرات دیکته‌شده او علیه ایران و انقلاب بر زبان‌آوری؟!
گفت: یادش رفته که در انتخابات ۸۸ به دستور مستقیم جرج سوروس و با اسم رمز تقلب، زیر میز جمهوریت زدند حالا همان طرح توطئه سوروس را با تغییر صورت‌مسئله دنبال می‌کند!
گفتم: در فتنه آمریکایی – اسرائیلی ۸۸ با ادعای تقلب ۸ ماه مملکت را به آشوب کشید و‌لی بعد اعتراف کرد که تقلبی صورت نگرفته است! و هیچ مرکز اطلاعاتی و قضائی هم او را به محاکمه نکشید که وقتی می‌دانستید تقلبی در کار نیست چرا مملکت را به آشوب کشیدید؟! بی‌حساب نبود که تارنمای فارسی‌زبان وزارت خارجه اسرائیل از قول نتانیاهو این جماعت را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرده بود!
گفت: کجای کاری؟! همان شب قبل از انتخابات ۸۸ یعنی ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن)
مایکل لدین در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود «فردا در ایران یک انتخابات برگزار نخواهد شد، بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد‌»! و فردای آن روز، خاتمی و موسوی و بقیه اجق وجق‌های مدعی اصلاحات همان برنامه رسماً اعلام‌شده مایکل لدین را به اجرا گذاشتند.
گفتم: یارو با عجله نزد یک فالگیر رفت که فالش را بگیرد. فالگیر گفت؛ فردا یکی از نزدیکانت کشته می‌شود! طرف گفت؛ این را که خودم هم می‌دانم. بگو دستگیر هم می‌شوم؟!