نفر با نفوذ به مرکز امنیتی اطلاعاتی پایگاه 8200 در نزدیکی هرتزلیا، اسناد محرمانه را جمع‌آوری کرده و متواری شده‌اند.» این بخشی از گزارش روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» است که دیروز در رسانه‌ها به شکلی وسیع بازنشر شد

با نفوذ به پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
اسناد محرمانه پایگاه اطلاعاتی هرتزلیا را جارو کردند و بُردند

«۳ نفر با نفوذ به مرکز امنیتی اطلاعاتی پایگاه ۸۲۰۰ در نزدیکی هرتزلیا، اسناد محرمانه را جمع‌آوری کرده و متواری شده‌اند.» این بخشی از گزارش روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» است که دیروز در رسانه‌ها به شکلی وسیع بازنشر شد.
جنگ در غزه، جنگی ترکیبی و در همه ابعاد است. بخشی از این جنگ رسانه‌ای و بخشی دیگر نیز امنیتی اطلاعاتی است که کمتر از تحولات سیاسی و میدانی جنگ، به آن پرداخته می‌شود. هیچ‌یک از این بخش‌ها، کم اهمیت نیست و بعضاً می‌تواند اهمیتی بالاتر از حتی جنگ سخت داشته باشد.
دیروز به نقل از گزارش رسانه‌های صهیونیستی اعلام شد، «بیزک»، بزرگ‌ترین شرکت مخابرات رژیم اسرائیل هدف حمله سایبری قرار گرفته و – لااقل تا لحظه تنظیم این گزارش-خطوط ارتباطی بسیاری از مشترکین قطع شده است.
اما خبر بعدی مهم‌تر بود. نفوذ به یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در «هرتزلیا» و جارو کردن تمام اسناد محرمانه موجود آن. «هرتزلیا» در استان «تل‌آویو» قرار دارد و نفوذ فیزیکی ۳ نفر به آنجا و بُردن اسناد محرمانه، یک شکست اطلاعاتی و امنیتی دیگر را به کارنامه جنگی این رژیم اضافه می‌کند.
این خبر را یدیعوت آحارونوت، روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی تأیید کرده است.
کانال تلگرامی «نجباء» نیز به نقل از کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این‌باره نوشت: «شکست امنیتی جدید در ارتش اسرائیل رخ داده است.
یک تیم نظارتی با نفوذ به پایگاه متعلق به واحد ۸۲۰۰ در نزدیکی هرتزلیا، اسناد محرمانه را جمع‌آوری کرده و پس از سه ساعت محل را ترک کرده است.» مقامات رسمی رژیم صهیونیستی تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند و مثل آمار خسارات و تلفاتشان در جنگ، آن را مخفی نگه داشته‌اند.
سردبیر رادیو اسرائیل: گیر افتاده‌ایم
منشه امیر، سردبیر بخش فارسی «رادیو اسرائیل» نیز در یکی از تازه‌ترین مواضع خود اعتراف کرده است که رژیم صهیونیستی در باتلاق محور مقاومت گرفتار شده و نمی‌تواند هیچ غلطی کند.
به گفته او «اسرائیل در جنگ غزه دستاوردی نداشته است… حماس هنوز وجود دارد و دقیقاً از مناطقی که ارتش اسرائیل حضور دارد، موشک شلیک می‌کند و حزب‌الله لبنان نیز هم «بیش از
یک میلیون و چهارصد هزار متر مربع از اسرائیل را به خاکستر تبدیل و مردم را آواره کرده است.»
این روزها رسانه‌های عبری و فارسی زبان رژیم صهیونیستی مملو از این‌گونه اعتراف‌هاست و یکی از مهم‌ترین دلایلی که صهیونیست‌ها به سمت کشتار غیر نظامیان می‌روند، خلاصی از همین باتلاق
است.
گزارشی از اوضاع بیمارستان‌های غزه
صهیونیست‌ها-همان‌طور که بارها اعلام شده است-به دلیل شکست در میادین جنگ، روی کشتار غیرنظامیان متمرکز شده‌اند تا بدین وسیله، شاید بتوانند مقاومت جوانان مسلح فلسطینی را بشکنند. برای اجرای چنین راهبردی نیز، حتی به بیمارستان‌ها یورش برده و با سلاح سنگین و سبک و به بهانه وجود نیروهای حماس در زیرزمین بیمارستان‌ها! اقدام به قتل عام بیماران و مجروحین می‌کنند.
یکی از محورهای اصلی محاکمه سران این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی نیز حملات و جنایاتشان در همین بیمارستان‌ها بوده است. حالا گزارش تازه‌ای از وضعیت همان چند بیمارستان
نصفه و نیمه باقی مانده در غزه منتشر شده است که اوج جنایتکار بودن صهیونیست‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.
دیابتی‌هایی بدون انسولین!
مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در این‌باره نوشت: «کمبود اکسیژن و انسولین زندگی هزاران فلسطینی نوار غزه را تهدید می‌کند… به دلیل ادامه بمباران‌های مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از ۷ اکتبر گذشته تاکنون علاوه‌بر احتمال مرگ افراد، بیماران و مجروحان این منطقه با کمبود شدید دارو و ملزومات پزشکی مانند اکسیژن و انسولین مواجه بوده و زندگی آنان را تهدید می‌کند… زندگی هزاران نفر از مردم غزه که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند یا در حملات اشغالگران مجروح شده‌اند در معرض خطر قرار دارند چرا که خدمات پزشکی و بهداشتی به دلیل کمبود سوخت در تعداد محدودی از بیمارستان‌ها و مراکز درمان نوار غزه متوقف شده است.
این شرایط به دلیل ناتوانی مقامات بهداشتی این منطقه برای ورود سوخت جهت ادامه فعالیت دستگاه‌های اکسیژن ساز و همچنین خنک سازی برخی داروهای ضروری به ویژه انسولین برای بیماران دیابتی رخ داده
است.»
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «تعداد افرادی که هر روز از خدمات دستگاه‌های تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند صدها نفر است، وزارت بهداشت اعلام کرده است هر هفته هزاران نفر خدمات درمانی و بهداشتی در بیمارستان‌ها و مراکز درمان دریافت
می‌کنند.
از حدود ۶۰ هزار بیمار دیابتی ثبت شده نزد وزارت بهداشت غزه و آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) بیش از ۲۰ هزار نفر از آنان به انسولین نیاز داشته که قطعی جریان برق آنها را در معرض فساد قرار می‌دهد. اما بسیاری از نهادهای بهداشتی و درمانی نوار غزه از جمله نهادهای بین‌المللی از وارد کردن سوخت به این منطقه برای نگهداری از این داروها عاجز مانده‌اند.»
شهدای کودک در آستانه ۱۶ هزارنفر شدن
دیروز دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۱۵ هزارو ۶۹۴ کودک و نوزاد فلسطینی در حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۳۴ هزار کودک و نوزاد نیز زخمی شده‌اند. ️
رژیم صهیونیستی چند روز پیش به خاطر قتل و کشتار کودکان و نوزادان فلسطینی در نوار غزه در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت. شمار کل شهدای غزه نیز در آستانه ۴۰ هزار نفر است، اگر چه خیلی‌ها معتقدند، با احتساب هزاران جسدی که زیر آوارها مانده‌اند، عدد واقعی بیش از ۴۰ هزار نفر است. بیش از ۹۵ درصد این شهدا
غیرنظامی‌اند.
اعتراض‌هایی که تمام نمی‌شود
اعتراض‌های جهانی علیه نسل‌کشی سیستماتیک صهیونیست‌ها و آمریکا در غزه نیز هنوز ادامه دارد و ۹ ماهه شدن این جنگ مردم معترض جهان را خسته نکرده است.
دیروز تصاویر زیادی از تجمعات مردم آمریکا علیه رژیم صهیونیستی در نیویورک منتشر شد. «به اشغال فلسطین پایان دهید»، « نسل‌کشی را متوقف کنید» و«دست از سر رفح بردارید» از جمله جملاتی هستند که روی دست نوشته‌های معترضان نیویورکی دیده می‌شد.